Się porobiło!!!

in #pl-funny6 years ago

DSC_5285.jpg

Długo się zastanawiałem, czy pisać tego posta, ale niestety nie mogę już dłużej czekać bo zima za pasem.

W styczniu kupiłem dom do remontu z nadzieją, że go odnowie. Trochę bitkojnów w niego włożyłem z nadzieją, że rynek krypto już zawsze będzie w trendzie wzrostowym.

No niestety sytuacja trochę się potoczyła nie po mojej myśli i w związku z tym budynek wciąż czeka na lepsze czasy na rynku.

Jednak przed zimą chciałbym chociaż jakieś okna wstawić, bo mi się tam trochę żurlandia zrobiła, wiecie, tacy panowie tam przesiadują i piją różne trunki wyskokowe. Gonię ich, ale niestety ciągle wracają z nowymi butlami.

Już nie wiem co robić więc postanowiłem Was poprosić o pomoc. Wiem, że jest tu duża społeczność, która jak się zmobilizuje, to może naprawdę wiele zdziałać.

W związku z zaistniałą, jakże niepokojącą sytuacją proszę Was o jak najwięcej lajków, najlepiej tych takich z bardzo silnych kont, żeby chociaż na te okna wystarczyło.

Wierzę w Was !!!!! W jedności siła!!! Co dajesz to otrzymujesz!!! itd.

Pozdro

Sort:  

Jak bym mogła to bym cie wspomogła. Może zamiast ganiać panów z butlami powinieneś brać od nich odstępne? ;d

Haha no i proszę, widzę, że jednak wyjdę z tej sytuacji obronną ręką, bo się już pomysł na biznes nawet narodził:):) dzięki :):)

Congratulations @karlosbadz! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Poszła łapka w górę :)

Dziękuję, normalnie ratujesz mnie przed mrozem :)

"żurlandia"
hahahh :))

kiedyś zamieszkamy w pałacach, zobaczysz!
(jak nie my, to nasze dzieci, noo :))

PS:
jesteś może na priv?

Co do tego nie mam wątpliwości, a na razie mój pałacyk muszę odrestaurować haha:):)
Karol Badz na fejsie :) Dobra muszę zmykać bo mi się znowu do drzwi żule dobijają :):)

Wnioskując po zdjęciu mam wrażenie, że taniej będzie zburzyć i zbudować od nowa...

haha muszę rozważyć również taką ewentualność , w każdym razie dzięki za głos, jest kolejna mała cegiełka, a raczej rama okienna haha:):)

piękne drzewa wokoło:)
mój głos ma w tym momencie większą wartość duchową niż materialną, ale wszystko od Ducha się zaczyna, więc życzę Ci z całego serca pomyślności w realizacji celu:):):)

Dziękuję:) głos duchowy często więcej wart niż materialny, duchowości nie da się przeliczyć:):)

Congratulations @karlosbadz! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

hej @karlosbadz, mój głos jeszcze niewiele jest warty, ale co mam to dam! :)

świetnie, że udało ci się kupić ten dom. gorsza sprawa z tym towarzystwem. oby nie załatwiali tam innych biżnesów (typu dealer'owanie/toaleta).

hm, może po prostu zainwestuj w jakiegoś psa strasznaego, albo ja wiem, jakieś pułapki typu te przedstawiane w Kevin sam w domu - kilka razy dostaną po głowie i już nie wrócą, na trzeźwo czy po pijaku 😁😁

Karol, no ci powiem ze twoje "na ksiezyc" to na kazdym kroku widac. Zabij dechami i podlacz alarm.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 66331.68
ETH 2720.25
USDT 1.00
SBD 2.87