SUPERPEŁNIA 19_02_2019 Gdynia

Zdjęcie wykonane 19.02.2019 Superpełnia w Gdyni. Zdjęcie zostało wykonane o godzinie 05.40 z mojego okna technika HDR.
Fotka zrobiona przez przypadek. Nawet nie wiedziałem że w tym czasie będzie tak spektakularne zjawisko.
Po tym jak wstałem z rana odsunąłem żaluzje a na w prost okna nad blokami taka miła niespodzianka.
A że jestem łasuch na takie kąski, nie trzeba mi dwa razy powtarzać więc szybko za aparat i walimy fotki.
Jakość dosyć słaba ponieważ zdjęcia robione są z ręki na iso 10.000. f.4.0 lens Canon L f-200 body Canon 5D mark III.
Więc to tylko miły przypadek że wrzucam tą fotkę. Jeśli chcecie zerknąć czy faktycznie w tym czasie ona jest zrobiona zostawiłem na zdjęciu metadane więc nic nie umknie.
Pozdrawiam wszystkich miłośników astro :-)

IMGL2607.jpg

Sort:  

Super uchwycona pełnia jak z filmu Bruce Wszechmogący :)

Bardzo dziękuję. Mam fotkę ciekawą księżyca podobnie jak w Brusie. Będzie okazja to wstawię :-) Pozdrawiam.

O to będę jej wypatrywać :) Również pozdrawiam i powodzenia w konkursie :)

Dzięki za udział w konkursie, w sumie fajnie, że Ci się udało zrobić zdjęcie, bo pogoda niestety nie sprzyjała obserwacjom. Gratuluję fotki i powodzenia w konkursie 😉

Posted using Partiko Android

Dzięki za skorzystanie tej szansy. Tak jak piszesz pogoda była dosłownie na parę chwil mimo to widać jednak chmury które co chwilę zasłaniały cały widok. Pozdrawiam i do usłyszenia :-)

No to miales szczescie uchwycic ten moment. Wspaniale!!!

Tak miałem szczęście chociaż nie wiedziałem że to jest super pełnia :-) Dowiedziałem sie o dacie dopiero z konkursu. Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64447.43
ETH 3163.71
USDT 1.00
SBD 2.56