Dzisiaj pierwsza moja rocznica na STEEMIT :-) / Today is my first anniversary at STEEMIT :-)

in #pl-fotografia5 years ago (edited)


Witam wszystkich stemmowiczów w tak piękny dzień. Okazało się że dzisiaj mija mój pierwszy rok jak do was dołączyłem. Poznałem sporo ludzi przez ten rok którzy są niesamowici: artystów, malarzy, grafików, pisarzy, publicystów i wielu wielu innych osób którzy w swojej profesji dążą do doskonałości i przy okazji dzielą się wszystkim razem nami. Bardzo wam dziękuję, to dla mnie zaszczyt być w tak doborowym towarzystwie. Życzę wszystkim szczęścia, wytrwałości i spełnienia się w grupie steemit oraz między użytkownikami, znajomymi, przyjaciółmi którzy tworzą całą wspólnotę. Z tej okazji wstawiam jeszcze jedno zdjęcie podczas magicznego czasu zachodzącego słońca. Serdecznie pozdrawiam i życzę wszystkim miłego dnia :-)

Hello to all stampers on such a beautiful day. It turned out that today is my first year as I joined you. I met a lot of people this year who are amazing: artists, painters, graphic designers, writers, publicists and many other people who strive for excellence in their profession and share all of us together. Thank you very much, it is an honor for me to be in such good company. I wish everyone happiness, perseverance and fulfillment in the steemit group and among users, acquaintances, friends who make up the whole community. On this occasion, I put one more picture during the magical time of the setting sun. I cordially greet and wish you all a nice day :-)

IMGL1831.jpg

Sort:  

jesteś w ścisłej czołówce moich fotkowych Ulubieńców 🦋

Posted using Partiko iOS

To jest dobra wiadomość dla mnie. Muszę się trochę postarać aby wspiąć się wyżej :-) Bardzo się cieszę że jeszcze się nie zanudziłaś moimi fotkami :-)

Gratuluję wytrwałości. Może nadejdą lepsze czasy :)

Staram się jak mogę a może te czasy nadejdą :-)

Super było podziwiać Twoje dzieła przez ten rok, oby dane nam było podziwiać je jeszcze dłużej i dłużej :)
Sto lat!

Miłe słowa. To że oglądacie moje zdjęcia i dodatkowo mogą się podobać to jest już sukces dla mnie :-) Będę sę starał dalej :-)

Gratulacje! Nie jedno piękne zdjęcie nam pokazałeś w ten rok. A dokładniej, stworzyłeś 144 posty! :) Jeszcze wielu, wielu lat na Steemie Ci życzę.

!tipuvote hide

Posted using Partiko Android

Oby cierpliwości mnie nie brakowało i dalej mógł bym się z wami dzielić moimi kadrami. Sporo to dla mnie to znaczy :-) Pozdrawiam serdecznie.

Congratulations @wojtczak.photo! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 700 comments. Your next target is to reach 800 comments.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63398.53
ETH 2660.51
USDT 1.00
SBD 2.77