Potrzebny nowy kurator dla tagu #pl-fotografia - 500 SP

in #pl-fotografia6 years ago (edited)

Jak już może wiecie @aditor zrezygnował z delegacji SP dla wsparcia tagu #pl-fotografia. Zauważyłem że to jest jeden z bardziej aktywnych tagów tematycznych i szkoda by było, by pozostał bez mojego skromnego wsparcia. Zgłaszajcie swoje kandydatury pod tym postem. Delegację w postaci 500SP otrzyma osoba z największą liczbą głosów.

Głosowanie zakończone

Sort:  

No dobrze. Wiele razy głośno narzekałem, że fotografia jest najmniej doceniona na Steemicie, więc jeśli można to choć ciut zmienić, to zgłaszam się.

Cześć @hallmann :)

Prosiłem moją "ekipę" głosującą i jeśli zechcą dadzą moje głosy Tobie.
Ja sam też oddaję głos na Ciebie mając nadzieję, że w przyszłości dostaniesz więcej delegacji, a ta 500tka teraz, nie "uwiąże Cię" zbyt mocno w obowiązkach kuratorskich i jednocześnie pozwoli na poczynienie znacznych zmian na lepsze w tagach pl- fotograficznych.

Powodzenia, pozdrowionka i miłego dzionka :)

Piotr.

Dzięki Piotrze! Masz rację, że 500 SP to niewiele, ale lepszy rydz niż nic. Zawsze te 10 postów na dobę dostanie 0.1$ więcej.

Całkowicie popieram :)

Panie pl-fotografia jest w pierwszej 20 z 60 różnych tagów pl* , więc tak samo jak i pl-sporti wiele innych jest niedoceniana. Jeśli statystyki @jacekw są miarodajne.

Jestem za :)

zdecydowanie hallmann najbardziej zasługuje na kuratorstwo!

Popieram tą kandydaturę.

Dzięki za delegację.

Popieram dołączam głos:)

Troche sie spoznilem ale tez popieram @hallmann. Dobry czlowiek na trudne czasy ;)

Witam serdeczenie @mmmmkkkk311 :)

Wycofuję swoją kandydaturę.
Ta delegatura byłaby pójściem w "zaprzęg" czasowy. Ilość SP jest na tyle mała, że moim zdaniem nie spowoduje znaczących zmian.

Dziękuję moim głosującym.
Proszę Was o ewentualne przedelegowanie ich do @hallmann :)

Pozdrowionka i miłego dzionka :)

Piotr.

Łap mój skromny głosik :)

Dziękuję za głosik :) - miło mi.

masz mój głos:)

Super - dziękuję :)

Piotruś jest najlepszy!
Masz mój głos :)

Ha ha ha :D - dobry jesteś :)

Miło mi i dziękuję za głos.

Niestety obecny system delegacji wygląda tak że osoba delegująca traci możliwość zarobków z kuracji, być może dlatego mało jest takich inicjatyw jak moja

Inicjatywa jest bardzo ładna i szkoda, że tak mało osób podobne inicjatywy przedsiębierze.
Dziękuję :)

Pewnie nie mam szans, ale zgłaszam się. Postaram się docenić wartościowe posty fotograficzne. Praktycznie codziennie odwiedzam platformę Steem i odawałbym głosy. Potrafię docenić piękne zdjęcia zrobione przez naszych użytkowników.

Może @hallmann lub @foggymeadow podjęliby się kuratorstwa w tym tagu? Warto ich zapytać.

Dzięki za pamięć :)

Cześć! Fotografią pasjonuje się od bardzo dawna. Jednak dopiero pojawienie się na platformie steemit zmotywowało mnie do wrzucania swoich zdjęć. Nie zdawałam sobie sprawy, że społeczność polskich fotografów jest tak duża i robią tyle pięknych zdjęć! 🙂 Zgłaszam więc swoją kandydaturę do rozważenia 🙂

Ja mogę! :)


Ten typ (link) wrzuca shoty z patologii i zaśmieca platformę. On nie dodaje tam nawet grama komentarza. Na dodatek myśli, że coś zarobi... Takie coś zawsze będę flagować żeby jakości steemit nie zaniżało.

Ja bym wolał żeby to była osoba aktywna na tym tagu i publikująca od dawna. Nie chcę nic sugerować głosującym ale zgłoszenie takiej osoby już tu jest. Przed głosowaniem polecam przejrzenie profili

Dziękuję, że o mnie pomyślałaś i zagłosowałaś :)

Pozdrowionka :)

Dziękuję za głos - doceniam :)

Widząc zaangażowanie w temat foto nie widzę innej osoby na tym miejscu :)

Dziękuję :)

Myślę, że delegacja, która mogłaby "rozruszać" pl-fotografia musiałaby mieć minimum 50 000 SP.
100 SP obecnie to około 0.02$.
500SP+100SP (u mnie) = 600SP = 0.12$ (takich głosów o mocy 100% i takiej wartości można oddać 10 na dobę).
0.12$ to jest 40 groszy.
Nie wiem, czy to, czy cokolwiek innego wokół rozkręci pl-fototgrafia - mam nadzieję, że tak.

Ja myślę że tak, bo na dziś to i tak sporo. To jest mniej więcej tyle co ja średnio dostaję za swoje wypociny :)

Zobaczymy jak to będzie :)

Jestem na steem codziennie, mógłbym pomóc, ale jakie są realne obowiązki? to jest naważniejsze. Nie podałeś żadnych wymagań tak naprawdę, jakieś wytyczne?

Zgłaszam swoją kandydaturę. Nieoficjalnie dbam o ogólny tag photography więc i z polish poradzimy. Dając UPy i komentarz moim zdaniem zdjęciom wartym uwagi... Są Ci którzy uważają to za spam... jeśli macie inne zdanie zapraszam do głosowania.

czekam na twoje oficjalne zgłoszenie pod moim ostatnim wpisem

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64440.63
ETH 2653.79
USDT 1.00
SBD 2.80