You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ognisko z kiełbaskami czyli niezdrowy wypoczynek- CZĘŚĆ PIERWSZA

in #pl-fotografia6 years ago

Witam Piotrze.

Dziękuje za wspaniały komentarz. :)

Chciałbym parę rzeczy wyjaśnić.....

  • pierwsze zdjęcie przedstawia plaska drogę wiec pisząc " zaczęło się płasko " miałem je na myśli.
  • ognisko, kiełbaski i cały pobyt - przedstawie w drugiej części , ten post tak jak napisałem tłustym drukiem " cześć pierwsza- trasa "
  • owieczki, baranki chodzą normalnie po ulicy, zdjęcie które wstawiłem zrobiłem z samochodu otwierając okno a ogrodzenie jest za zwierzętami. Taka siatka nie zawsze tworzy przestrzeń zamkniętą, ma ona tylko zwiększyć bezpieczeństwo jazdy ( czasowo ), one i tak chadza gdzie chcą i nie przejmują się jadącym samochodem.
  • jezdnia jednokierunkowa? drogi górskie w Walii są bardzo wąskie, zaledwie na jeden samochód, ruch odbywa się w dwóch kierunkach i to jest problem. Co jakieś 500-800m zrobione są " mijanki ".
    Pozdrawiam Magnus.
Sort:  

Witam Magnus :)

Wyjaśnienia rozwiewają moje wątpliwości ;)

Zastanawiam się jak często trzeba z takich mijanek korzystać.

Ciężko musi też być z tymi owickami, co to łażą pod auto.

Z niecierplwością czekam na drugą część o tym "co tygryski lubią najbardziej" ;)

Pozdrawiam.

Piotr.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64940.81
ETH 3553.52
USDT 1.00
SBD 2.33