Co ja robię tu? Czyli pierwszy miesiąc na steemit - moje przemyślenia.steemCreated with Sketch.

in #pl-fotografia6 years ago (edited)

1542664.jpg
Cześć. W ogóle jak ja się tu znalazłem? W internecie szukałem artykułów, jak gdzie i po co kopać kryptowalutę. Setki stron, odnośników i przekierowań, trafiam na Youtube. Tam jakiś człowiek opowiadał czym jest steemit. Posłuchałem, obejrzałem myślę sobie a co mi tam zarejestruję się wrzucę kilka fotek, dostanę kilka dolców będę miał na waciki. Odczekałem miesiąc karencji, jest ! ,link aktywacyjny. Nie wiedziałem na początku totalnie nic, jednak znaleźli się rodacy którzy pomogli mi poruszać się po platformie i właśnie wam dedykuję ten post. Steemit wciągnął mnie jak otchłań kilkanaście razy dziennie, wchodzę i patrzę czy ktoś coś dodał? Czy ktoś coś napisał? Na steemicie poznałem wielu fascynujących ludzi. Każde z was jest inne, każde urzekło mnie czymś innym, czy to rozmową, czy uwagami, wymianą fotek, poglądów, czy zwykłą ludzką pomocą ,, dodaj inny tag'' Dziękuję także mojej kochanej Kamilce ,, - Siedzisz na tym steemicie i gadasz z jakimiś babami'' - ,, tak o zdjęciach, itp żadnej pod spódnicę nie zaglądam haha'' Do rzeczy moi kochani wymieniam was w przypadkowej kolejności ale jestem wam niezmiernie wdzięczny, każdy już sam wie za co :d

  1. @katayah
  2. @anka
  3. @grzyb77
  4. @fraktale
  5. @kubak
  6. @czcibor360
  7. @sajkus
  8. @crayfish80
  9. @jarosalawszafran
  10. @abc.love.steemit
  11. @gusellos

To z wami rozmawiałem najwięcej, z wami spędziłem najwięcej miłego czasu. Zachęcam innych steemitowiczów, do odwiedzania profili tych osób, dawanie im votów, oraz reestemowanie ich postów. Jeśli o kimś zapomniałem, przepraszam Cię bardzo, upomnij się, że powinieneś być na liście.

Co jeszcze mogę powiedzieć? No co dzięki ,że jesteście.
187034.jpg

Sort:  

Nie mam pojęcia jak zasłużyłam ale bardzo mi miło! Trzymam za Ciebie kciuki. Grunt na steemie to wytrwałość!

Teorią wielkiego kanionu haha :D

Howdy partner, I'm @photocurator, a curation bot; I keep an eye on the photo feeds, I vote random photos of my followers and at the end of the day I publish a post with links to the best photos. Follow @photocurator to get your photos curated in the future!

Miło mi, że wspomniałeś o mnie.

Dziekuję za wyróżnienie.
Bardzo mi miło :)

Dzięki za wspominki i powodzenia w fotograficznej karierze :)

Dzięki Grzybku :) o tych co mnie wprowadzili w steemit nie zapominam :)

Dzięki, fajnie że coraz więcej ludzi i dobry zdjęć się pojawia:)

Dzięki również :) pozdrawiam

Dzięki czuje się zaszczycony pozdro i powodzenia w kolejnych miesiącach

Nawzajem :) dzięki

O.. nie było mnie kilka dni bo zabalowałem na weselu siostry, fajnie być oznaczonym :)

Hehe to pewnie głowa mocno po weselu bolała. Wesele ,wesele po weselu smutek, młodą boli w kroku a młodego fiutek :)

hehe, nie głowa nie boli bo robiłem za kamerzystę. jedynie doprawiałem sie piwem co jakiś czas po to aby było mnij drgań oczywiście ;) bardziej wymęczyła mnie podróż prawie 600km.

Oo widzisz :)

Zdjęcia-Totalna rozjebucha.
Dzięki za możliwość obejrzenia Mistrzu Krasnalku
👨‍🎨

Hah, dzięki bardzo mistrzu :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 60799.23
ETH 2640.18
USDT 1.00
SBD 2.58