Wiersz:)

in #pl-fotografia6 years ago

Siedzę nad rzeką
Widzę jej blask
Tak się rozmarzyłem
Aż nastał brzask

:):):):):) to mój debiut więc nie chcę tu słyszeć śmiechu:):):)

DSC_5544_Fotor.jpg

Sort:  

Beautiful photograph...

Thank you :)

Masz potencjał hehe

Haha, też tak myślę :):):)

to może być tylko (u)śmiech radości powitania poety:)
dla mnie brzmi pięknie:)

No weź sobie ze mnie nie żartuj Ewcia:)

jakże bym śmiała?!!!
dla mnie brzmi naprawdę pięknie:):):)

Haha dzięki ale i tak Tobie nie wierzę :):)

ha... czyżbyś śmiał poddawać w wątpliwość prawdziwość moich słów Niewierny (czyt. Niewierzący;) Karlosie??!!!... ;););)

No skąd Ewcia :) Jakbym śmiał :) Ja niewierny :):):)

no... też mi się wierzyć w niewierność nie chciało ;););)
wszystko wraca do porządku i czekam teraz na następne strofy wiersza...:):):) i... pozdrawiam bardzo serdecznie:):):):):)

Haha muszę mieć wene:) Uwierz mi to na mnie spada niespodziewanie :):)

bardzo mi się spodobało! przyciągnąłeś mnie nim. krótki ale piękny. ćwicz ćwicz, każdy gdzięś kiedyś zaczynał! :)

Haha dziękuję bardzo:)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62964.22
ETH 2595.61
USDT 1.00
SBD 2.74