You are viewing a single comment's thread from:

RE: od 5$ do 5mln$ - poniedziałek 12-02-2018

in #pl-forex7 years ago

Nic na szybkiego jak przyjdzie czas to będziesz walczyć z 10 razy większym wolumenem. Trading Jam ciekawe czy ktoś o nim tu słyszał. A na tłum przyjdzie pora jak będą większe kwoty tak zawsze było...

Sort:  

Wiem, że na pewno jest tu jedna osoba co jest w grupie TJS na fb, ale myślę, że jest i więcej takich osób, tylko póki co tylko ja piszę w tagu #pl-forex
Tak, zgadza się. Na razie właśnie brak szerszej publiczności mi bardzo odpowiada, większy komfort psychiczny i skupianie się na tym co trzeba.

TJS na fb tak siedzę tam również. Myślec że takich grup nie można przeoczyć zawsze coś można dla siebie wynieść wiedzy.

Wcześniej śledziłam forex-nawigator.biz, ale formuła tjs bardziej mi się podoba, choć są niektóre postulaty, z którymi się w ogóle nie zgadzam. No i kwestia tego, że jest tam ruch więc też jest co obserwować. Przez TJS też poznałam kilka ciekawych osób.

Ja jestem członkiem TJS już od dawna. Nie piszę tutaj o fx bo chyba mało kogo to tutaj zainteresuje, ale jak widać Anna ma widownie ;)

jak widać nigdy nic nie wiadomo :))

Jesne :) ze sa tu osoby zwiazane z TJS ;)

fajnie, dobrze wiedzieć, że nie tylko ja tu coś robię związanego z FX :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67661.55
ETH 2619.39
USDT 1.00
SBD 2.72