Podsumowanie piątkowego zagrania na USD.

in #pl-forex6 years ago

Tak jak zasugerowałem we wcześniejszym wpisie:
otworzenie pozycji krótkiej na USD. Było trochę fiesty, euforii, i dramatu i na końcu precyzyjny strzał.

Krótkie pozycje na USD były otwierane z czwartku na piątek.

short USD.png

Długie pozycje EUR, JPY i GBP.

Long.png

Szło świetnie, zarobiony w zysku po pachy... - do momentu - kiedy usłyszałem:

"Kochanie zrób mi herbatę i śniadanie."

[Znacie to uczucie, że nadciąga coś złego...? - Dlaczego więc tym razem nie zamykałem?]
Rad nie rad - mimo, że wyczuwałem tą manipulację i szantaż... (bo jak nie - to...)
Porzuciłem laptop i platformę...

Pozabezpieczałem pozycje. - Co może się stać przez te 20-30 minut z samego rana?

Co może się stać przez te 20-30 minut z samego rana?

Ano może wiele. Pierwsza poranna Europejska kontra do Azjatyckiego osłabienia USD - spowodowała, że zyski stopniały, - także przez to, że były agresywnie dobierane.
Pozycje - zamykały się albo na BE albo na SL.
Po 30min-1h cały nocny urobek - wyparował i z zyskownych pozycji zostałem z otwartymi pozycjami w korekcie.
które oscylującymi wokół P/L 0.

W późniejszym czasie - seria pomyłek.

Jak ma się coś spie**lić - to się to stanie - Więc next time - Zawsze kasuj zyski !!

Końcówka dnia - piątek - dogrywka.

Jak to mówi Ed Seykota:

Jeden trend wynagradza wszystko.

I tak też było w tym przypadku.
Zaczaiłem się na USDCAD. - jako, że tego dnia - należał raczej do mocniejszych walut.
Kontynuując krótką na USD. Wyczekałem i odpaliłem.

USDCADM1.png

Tym zagraniem - zrekompensowałem sobie stoplossy i stracony czas.

Na chwilę obecną zostałem z długą na AUD, która powinna być bardziej zyskowna do USD niż np. GBP w poniedziałek.

Powolna zmiana trendu na GBP.

Słabość na GBP - powoli widać na parze GBPCAD... gdzie CAD wyraźnie się umacnia.
Myślę, że AUD - czeka to samo - względem GBP.

Czekam, aż GBPAUD - wyrysuje klin, który - dotknie poprzedniego szczytu... a później zapewne - nastąpi odwrócenie trendu na tej parze. Cena jest w być albo nie być dla trendu spadkowego. Więc short szczytów - powinien być dobrym rozwiązaniem - zresztą - to melodia przyszłego tygodnia. Zobaczymy po otwarciu i będziemy reagować.

Sort:  

Congratulations @marekkaminski! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments
Award for the total payout received
Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64107.66
ETH 3148.40
USDT 1.00
SBD 3.84