Sort:  

Polecam ,,W transie inwestowania" Marka Douglasa i “Spekulacja intuicyjna” – Curtis M. Faitha.
Są to książki, które jako pierwsze przychodzą mi do głowy i do których wracam. Może uda mi się niedługo zamieścić moją recenzję jednej i drugiej książki w tagu #pl-ksiazki . Trzeba brać pod uwagę też to, że ja handluję typowo intuicyjnie, bazując już na wielu latach obserwacji wykresów, dlatego może też te książki tak mi przypadły do gustu bo nie są o jakichś super strategiach, cudownych gralach itp. Jeśli chodzi o coś edukacyjnego dla kogoś kto zaczyna to ciężko mi coś polecić, sama uczyłam się korzystając z darmowej wiedzy dostępnej w internecie i metoda prób i błędów.

"W transie inwesowania"właśnie czytam. Dzięki.

Jesli chodzi o inwestowanie to warto poczytac Benjamina Grahama. Z kolei spekulacja to Jesse Livermore.

Jesse Livermore czytałam, też mi się podobało. Co do Benjamina Grahama czy chodzi o książkę ,,Inteligentny inwestor"? Nie słyszałam o niej wcześniej, jak skończę to co teraz czytam to może wezmę się za nią. Dzięki

Jak najbardziej chodzi o tę książkę. Klasyka.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67751.75
ETH 2620.94
USDT 1.00
SBD 2.72