You are viewing a single comment's thread from:

RE: od 5$ do 5mln$ - poniedziałek 12-02-2018

in #pl-forex6 years ago

Głowa do góry :) Ja ostatnio brałem shorty na wig20 z SLK50%. I co? No wywaliło mnie na nim po czym kurs od razu runął w dół o ok 250 punktow czyli z 10%. Jak żyć? ;)

Sort:  

Właśnie ja za każdym razem obserwuję sobie co by było gdybym nie miała SL a SL jako cały kapitał. Obserwuję sobie to zwłaszcza teraz dla tego rachunku, który prowadzę i mam taką obserwację, że w większości przypadków strata byłaby dużo większa.
A taka sytuacja jak opisujesz zdarza się no i wiem dobrze jak to boli. Trzeba zapomnieć i działać dalej. Ja mam teraz SLK2% od startowego kapitału, a i tak traktuję to co robię jako taki duży run, tyle, że żółwi :))

Kazda metoda jesli tylko kapital rosnie jest dobra ;)

Zgadza się, najważniejsze żeby w łącznym bilansie wychodzić na plus.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61059.95
ETH 2677.49
USDT 1.00
SBD 2.61