nowy projekt: 5000% w rok - pierwsza transakcja

in #pl-forex6 years ago

Zainspirowany projektem Ani postanowiłem stworzyć swoją, zmodyfikowaną wersję zarobienia dużych pieniędzy na rynku. Nie jest to może typowe "od zera do milionera", jednak mój projekt ma ścisłe ramy czasowe i jest skupiony nie na samej strategii tylko na zarządzaniu kapitałem. W przypadku gdyby udało mi się go zrealizować udowodniłbym, że zarządzanie kapitałem ma kluczowe znaczenie w inwestycjach na rynkach lewarowanych.

Wszystkie szczegóły projektu opisałem na swoim blogu Prywatny INV€$TOR, nie chcąc się powtarzać wymienię najważniejsze założenia:

  • kapitał startowy: 20 000,00 PLN
  • cel: 1 000 0000,00 PLN
  • czas realizacji: do 28 lutego 2019 roku
  • określone 42 progi po których następuje zwiększenie kapitału inwestycyjnego
  • każdy próg to +10% do salda konta
  • zlecenia o stałym stosunku zysku do ryzyka na poziomie 2:1
  • każde zlecenie oznacza zysk 10% lub stratę 5% kapitału

Reszta szczegółów i dalsze wyjaśnienia dotyczące założeń projektu i powodu dla takich a nie innych warunków są w tym wpisie.

Jednocześnie pragnę poinformować, że dokonałem dzisiaj pierwszej transakcji w ramach projektu, w dodatku udanej. Niemiecki #DAX dzisiejszego popołudnia dał mi pierwsze 10% mojego konta. Tym samym zaliczyłem pierwszy z 42 cykli w ramach projektu #5000procentwrok

Graficznie zlecenie wyglądało tak:
DAX_1-3-2018.png

A podsumowanie transakcji:
podsumowanie-DAX_1-3-2018.jpg

Sort:  

Gratulacje... No i mam nadzieje, ze niedługo będę Ci gratulować ukończenia planu w całości :) czytałam cały wpis na blogu, jeśli wiesz dobrze jaka masz skuteczność przy określonym stosunku zysku do ryzyka to tez możesz ryzykować aż 5% kapitału na raz, chociaż moim zdaniem to bardzo dużo biorąc pod uwagę ze wystarczy 10 czy 20 pips żeby te 5% stracic ? Mi ostatnio idzie fatalnie, ale na pewno się nie poddam, układam sobie w głowie co ewentualnie u siebie zmodyfikować żeby było lepiej i będę tez je wdrażać. Według moich poziomów musisz zrobić po prostu około 5 i pół razy 100% zysku. Powodzenia!!!! :)

Skuteczność rzędu 50% pozwala zniwelować skutki dużego ryzyka. Dzisiaj pozycję zająłem za około 65% kapitału czyli teoretycznie mogę przetrwać 7 czy 8 stratnych z rzędu. Nie miałem dotychczas takiej serii...
Moje podejście pozwala bardzo efektywnie wykorzystać magię procentu składanego, a mały ruch rzędu 20 pipsów przy silnej formacji świecowej nie jest trudno złapać - na pewno łatwiej niż ruch na 40/60 czy 100 pipsów.

Będę śledzić jak idzie :) fajnie ze udało się dobrze wystartować

Congratulations @bjkasowski! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @bjkasowski! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60699.39
ETH 2655.06
USDT 1.00
SBD 2.59