Konkurs #pl-filmy - moje odpowiedzi!

in #pl-filmy5 years ago

Bez owijania w bawełnę - oto moje odpowiedzi na konkurs #pl-filmy. Miłej lektury!

  • Filmy którego reżysera omijasz z daleka?

Papryka Vegety (aka Patryka Vegi). Chyba najgorszy reżyser na dzisiejszym rynku, tania sensacja i toksyczna papka skrojona pod jak najszybszy i największy zysk. Dno, dno, dno.

  • Przy jakiej komedii najlepiej się bawisz?

“Monty Python i Święty Graal”, “Żywot Briana”. Mam też ogromny sentyment do oryginalnych “Gości, gości” oraz “Robin Hood: Faceci w rajtuzach”.

  • Jaki film oglądasz na gorszy nastrój?

Nie mam niczego konkretnego, po prostu odpalam sobie fragment jakiegoś arcydzieła, np. “Blade Runnera”.

  • Który artysta tworzy według Ciebie najlepszą muzykę filmową?

Na równi: Vangelis oraz Basil Poledouris.

  • Jakie filmy z dzieciństwa wspominasz najlepiej?

Z wczesnego “Potwory i spółka”, “Dumbo”, “Piękna i Bestia” oraz “Pradawny ląd”. Z nieanimowanych - trzy części “Władcy Pierścieni”.

  • Który film kojarzy Ci się najbardziej ze słowem KLASYK?

“2001: Odyseja Kosmiczna”.

  • Jaki jest najdłuższy serial, który oglądałeś?

“Gwiezdne Wrota: SG1”, “Gwiezdne Wrota: Atlantyda”, “Gwiezdne Wrota: Wszechświat”. Widziałem wszystkie odcinki po minimum dwa razy (czasem i więcej), łącznie jest to 17 sezonów, większośc z nich po 20 odcinków. Uff, dużo czasu na to poświęciłem, ale warto było! :P

  • Jaki film określisz swoim guilty pleasure?

“The Room”. Ale z każdym rewatchem jest to mniej guilty, a bardziej pleasure.

  • Jakie jest Twoje największe filmowe rozczarowanie?

Najnowsze Star Warsy, w sensie część VIII. Nie spodziewałem się niczego świetnego po VII, ale dostałem totalny gniot.

  • Który film Cię pozytywnie zaskoczył, chociaż się tego po nim nie spodziewałeś?

“Wojna o planetę małp”. Nie miałem dużych oczekiwań, a wyszło prawie arcydzieło. Szkoda, że film ten nie wygrał Oscara za efekty specjalne, zasłużył.

Pozdrawiam wszystkich, którzy doczytali do końca! ;)

Sort:  

Dzięki za udział w konkursie! Aż szkoda, że tak zwięźle odpowiadałeś na pytania.

Chętnie bym poznał całe uniwersum “Gwiezdnych Wrót”, ale mnogość sezonów mnie aż przeraża...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68168.17
ETH 3256.43
USDT 1.00
SBD 2.67