Zbiórka na produkcję filmu

in #pl-filmy6 years ago

Ostatnio informowałem Was o tym, że chciałbym zrobić swój własny film. Ostatni pomysł jaki zaprezentowałem, to produkcja ekranizacji książki Medaliony Zofii Nałkowskiej. Nie zrezygnowałem ze swojego pomysł i nadal się staram żeby coś z tego wyszło.

Jakiś czas temu dokończyłem scenariusz. Nikt go nie przeczytał i też nie ocenił. Dlatego ciężko mi obiektywnie określić jego wartość. Tak jak w poprzednich przypadkach wysłałem pomysł na film kilku wytwórniom filmowym. Odpisało znowu jedynie Studio TOR.

Swoją drogą jestem bardzo wdzięczny, że TOR mi odpowiada za każdym razem, gdy do nich piszę. Mogli całkiem mnie olać, jak inne wytwórnie. Mimo to, że zwykle mi odmawiają współpracy, to jednak zawsze tłumaczą swoją decyzję.

Cóż... Studio TOR żeby w ogóle pomyślało poważnie nad realizacją mojego pomysłu musiałbym załatwić jakiegoś reżysera. Ja sam oczywiście nie dałbym rady pełnić owej funkcji i nawet nie chciałem. Nigdy nie byłem reżyserem, ani nie byłem na planie żadnego filmu. Nawet gdybym upadł na głowę i chciałbym się zająć reżyserką, to TOR również by mi odmówiło, bo zarzucałby mi słusznie moją niekompetencję.

Tak ogólnie zastanawiam się jak sobie z tym poradził Quentin Tarantino. On również nie miał w tym żadnego doświadczenia, a wyreżyserował niebanalne dzieło tj. "Wściekłe psy". No ale Tarantino to Tarantino, a ja to ja. Bez porównania.

Szukanie reżysera uznałem za zbyt jałową robotę. Nawet nie wiedziałem do kogo bym miał pisać, a nawet gdyby znalazł się ktoś taki, to nawet by mi nie odpowiedział, a gdyby odpowiedział, z pewnością nie byłaby to zadowalająca mnie odpowiedź.

Tak więc trochę mnie to osłabiło. Rzuciłem myślenie o tworzeniu filmach w kąt. Jednak ten pomysł na ekranizację Medalionów nie dawał mi spokoju. Wydaję mi się, że ma szansę na realizację.

Upadłem na pomysł, żeby ogłosić zbiórkę na produkcję tego filmu. Środki na film stanowiłyby ważny argument do przekonania danego reżysera do podjęcia się wyreżyserowania Medalionów.

Nie wiem czy zbiórka przyniesie oczekiwany rezultat, ale będę miał pewność, że próbowałem już wszystkiego co mogłem. Bardzo proszę o pomoc w osiągnięciu mojego marzenia wspierając i udostępniając moją zbiórkę:

https://zrzutka.pl/medaliony

Bardzo, ale to bardzo dziękuję za każdą wpłatę.
Pozdrawiam!

Sort:  

Brawo! Najważniejsze, że się nie poddajesz. Trzymam kciuki :)

Hello @tartsak! This is a friendly reminder that you have 3000 Partiko Points unclaimed in your Partiko account!

Partiko is a fast and beautiful mobile app for Steem, and it’s the most popular Steem mobile app out there! Download Partiko using the link below and login using SteemConnect to claim your 3000 Partiko points! You can easily convert them into Steem token!

https://partiko.app/referral/partiko

Nie wiem czy nie za dużo sobie życzysz, bo chyba Paranormal Activity to tam nie wiem, z 15-20k złotych kosztował :P

Ale stylizowany na dokument horror z kilkoma aktorami na krzyż a film historyczny to dwa zupełnie różne światy pod względem budżetu. bez kasy da się nakręcić dobry horror (no, akurat nie "Paranormal Activity", ale np. "Dziwak"), a film historyczny to prawdziwy zżeracz forsy...

Nie twierdzę, że nie, ale obawiam się, że pieniędzy nie będzie. Wiesz, gdyby cel był jak mówię 15-20k zł (jakimś cudem) to nawet ze sztim by uzbierał.

Patrzyłem na budżety kilku polskich produkcji tj. Kler, Fotograf czy Pokot. Każdy z nich miał budżet powyżej 10 mln zł. Jedynie z tego co widziałem, to Smoleńsk mieścił się w kwocie mniejszej niż 10 mln zł. Sądziłem, że 1 mln nie będzie wygórowaną sumą.

Nawet nie wiedziałem, że Paranormal Activity miał taki mały budżet. Gdyby udało się nazbierać nawet te 15k zł, to cieszyłbym się jak małe dziecko.

Congratulations @tartsak! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63177.41
ETH 2439.37
USDT 1.00
SBD 2.58