You are viewing a single comment's thread from:

RE: #37 Więzień labiryntu

in #pl-filmy6 years ago

Obejrzałem 3 części ale moim zdaniem film nie urzeka... Prawdę powiedziawszy to miałem wrażenie że czas pomiędzy premierami tych trzech części to prawie lata świetlne i w ogóle łatwo zapomniałem że istniało coś takiego jak poprzednie części :D Jakaś historia faktycznie jest, wykonanie filmu też nie najgorsze ale sam film nie utkwił mi w głowie na tyle żeby z niecierpliwością czekać na kolejne części. Może po prostu dlatego że fantasy czy science-fiction z połączeniem pseudo-zombie to gatunek który nie do końca mi pasuje. Przyznaję, że książki nie czytałem więc trudno mi tak naprawdę obiektywnie ocenić ten film. Nawiązując do tekstu to akurat "Niezgodna" i "Igrzyska Śmierci" wciągnęły mnie o wiele bardziej. Na koniec mogę w żartach powiedzieć że wczoraj zarwałem wieczór oglądając "Drapacz Chmur" i przy tej produkcji "Więzień Labiryntu" to jest wręcz mega hitem :D

Sort:  

podobno jakieś wypadki były na planie, dlatego były takie przerwy między premierami.. nigdy nie byłam jakąś mega fanką "Więźnia labiryntu", ale tak jak wspomniałam - miał on swoje plusy, które mnie przekupiły ;)
och "Drapacz chmur" jeszcze przede mną :D

Wiadomo że opinię wypada sobie wyrobić samemu ale nie polecam tego "Drapacza Chmur" :D Sporo szumu wokół filmu ale fabuła strasznie poszarpana. Trochę jak odgrzewany kotlet bo ma się wrażenie to już gdzieś było grane :D Różnica taka że tym razem pojawił się super wysoki wieżowiec naszpikowany elektroniką :D

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61497.04
ETH 2478.29
USDT 1.00
SBD 2.66