KONKURS #pl-filmy Edycja 4 - Moje odpowiedzi

in #pl-filmy6 years ago (edited)


Czasu co prawda ostatnio mam nie wiele ale z konkursu filmowego rezygnować nie zamierzam zwłaszcza że to pierwszy, w którym wezmę udział. Oto moje odpowiedzi konkursowe.

1. Jaki jest Twój ulubiony film?

Obecnie moim numerem jeden jest "John Wick". Pewnie z uwagi na to, że mój nastrój przez ostatnie tygodnie przypomina jedno wielkie miejsce zbrodni, morderstwo, zemstę i krew tryskającą litrami po śnieżno białej posadzce :D

2.Przy jakim filmie ryczysz jak bóbr?

Nie ryczę bo chyba rzadko okazuję emocje więc trudno mi odpowiedzieć na to pytanie ;) Pamiętam jednak jak dawno temu dziewczyna namówiła mnie na "Szkołę Uczuć". Nie było to kino wysokich lotów a fabuła była prosta: szkolny rozrabiaka poznaje kujonkę chorą na raka i się zakochuję. Wzloty upadki, nastoletnia miłość i brak happy endu bo dziewczyna umarła. To był chyba jeden z najlepszych filmów wyciskających łzy jaki widziałem. Do dziś go pamiętam ;)

3. Jaką filmową postacią chciałbyś być?

Obecnie? Chyba tym pozostawionym na Marsie Markiem Watney'em z filmu "Marsjanin" bo marzę o odrobinie ciszy i spokoju, a w ziemskich warunkach nie zdołam tego osiągnąć jeszcze przez dłuższy czas :D

4. Której aktorki nie możesz zdzierżyć na ekranie?

W sumie Paris Hilton to nie jakaś wielka aktorka ale próbowała swoich sił więc się liczy jako odpowiedź :D Niech ona się zajmie wydawaniem tej fortuny albo czymkolwiek innym byle by nie zmuszała ludzi do oglądania się na wielkim ekranie :D Najprzyjemniejszą sceną z jej udziałem był kołek wbity w czaszkę w filmie "House of Wax" bo już nie trzeba było na Nią patrzeć :D

5. Jaki jest Twój ulubiony aktor?

Po raz kolejny trudno mi się zdecydować bo znów mam całą listę :D Chyba Keanu Reeves, a co do polskich to Marcin Dorociński i Leszek Lichota.

6. Jaki serial mógłbyś oglądać bez końca?

"The Last Ship" czyli wielkiego Toma Chandler'a pływającego na okręcie Nathan James i ratującego świat przed śmiercionośnym wirusem. Kto nie oglądał to zachęcam, a przy okazji informuję że właśnie ruszył sezon piąty który niestety będzie już ostatnim.

7. Który film animowany potrafi obudzić w Tobie dzieciaka?

Animacji unikam jak ognia ale jakaś odpowiedź musi paść :D Chyba "Epoka Lodowcowa" bo śmiałem się na nim jak dziecko :D

8. Jaką aktorkę z radością obserwujesz na ekranie?

Od momentu kiedy pierwszy raz obejrzałem "Jak stracić chłopaka w 10 dni" niezmiennie Kate Hudson.

9. Który aktor powinien według Ciebie zająć się czymś innym?

Jim Carey, nigdy nie dotrwałem do końca filmu widząc go na ekranie :D

10. Jaki jest najczęściej oglądany przez Ciebie gatunek filmowy?

Thrillery i sporo kina akcji.

11. Ścieżkę dźwiękową do którego filmu kochasz najbardziej?

Ulubionej nie mam ale na myśl przychodzi mi tylko jedno nazwisko, Hans Zimmer i ścieżki z filmów "Gladiator", "Incepcja" czy "Interstellar". Co do tego ostatniego to warto posłuchać też genialnego remixu od The Blizzard.

12. Który reżyser powinien Twoim zdaniem tworzyć w nieskończoność?

Tutaj na myśl przychodzi mi nie jedno a trzy nazwiska: Ridley Scott, David Fincher i Christopher Nolan.

13. Którego artystę ze świata filmu chciałbyś przywrócić do żywych?

Paul Walker bo bez Niego seria "Fast nad Furious" już nie będzie taka sama...

14. Jaki jest Twój ulubiony czarno-biały film?

Kargule i Pawlaki czyli Sami Swoi :D

15. Jaki film jest według Ciebie największym nieporozumieniem?

Rzadko kiedy wypowiadam się źle o filmach ale tutaj sprawa jest prosta bo nawet niedawno o tym pisałem :D Zdania nie zmieniłem bo nowe "Życzenie Śmierci" jest ewidentną porażką :D

16. Który polski film jest według Ciebie najlepszy?

Z tym pytaniem mam spory problem bo rzadko sięgałem po polskie kino... Odpowiedzieć trzeba więc chyba "Sara" albo "Symetria"

17. Jakiej filmowej postaci nienawidzisz?

Henryka Portiera czy jak kto woli Harrego Pottera :D Hogwart to my mamy w kraju każdego dnia więc kolejny już nam nie potrzebny :D

18. Jaka filmowa scena najmocniej utkwiła Ci w głowie?

Seria strzałów snajperskich Boba Lee Swaggera z filmu "Strzelec". Pewnie to dlatego że sam w wolnej chwili strzelam.

19. Za co uwielbiasz kino?

Na ten temat można by napisać wiele ale chyba za to że pozwala oderwać się od szarości życia, problemów i pobudza wyobraźnię.

20. Dlaczego marnujesz swój czas na oglądanie filmów i seriali? :D

Takie pytanie to grzech :D A kto powiedział, że marnuję? :D Wieczór z dobrym filmem nigdy nie jest czasem straconym ;)

Sort:  

I upvoted your post.

Cheers to you.
@Pinoy

Posted using https://Steeming.com condenser site.

Dziękuję za udział w konkursie :) Odpowiedzi bardzo interesujące, chociaż nie rozumiem co masz do Harrego Pottera :D

Obejrzałem wszystkie części Pottera ale z jakiegoś powodu nie czuję tego filmu i nawet nie wiem jakiego :D Zaraz się robię śpiący jak to oglądam :D

Może lepiej by było, gdybyś zaczął od książek. Albo po prostu już nie ten wiek, by dać się porwać tej "magii" :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63042.11
ETH 3047.49
USDT 1.00
SBD 3.91