You are viewing a single comment's thread from:

RE: 50 twarzy Greya jest FAJNE !

in #pl-filmy6 years ago

Ciekawy tekst. Aż zacząłem się trochę zastanawiać, czy zbyt pochopnie nie potępiłem tych filmów. Mam koleżankę, która książki przeczytała i dla niej są one co najwyżej średnie. Natomiast sam film ją zawiódł. Ja jednak postanowiłem, że nie będę tracił czasu ani na czytanie, ani na oglądanie historii Greya. Wystarczy mi, że w kinie byłem bombardowany zwiastunami kolejnych części...

Postaraj się eliminować błędy w swoich tekstach, bo coraz rzadziej, ale jednak się ciągle przydarzają. Pozwolę sobie podać przykłady. Nie miej mi tego za złe, bo chodzi mi tylko o to, by Twoje posty były coraz doskonalsze.

nie wiele

nie pozwala on się dotykać się kobietą w pewne części ciała

Nie powinno być kobietom?

Odsyłam Cię zatem do serii wpisów "Mniej błędów, więcej głosów" autorstwa @bowess. Dzięki jej tekstom można naprawdę uświadomić sobie ile błędów popełniamy, a także skutecznie je eliminować.

Sort:  

Nie jesteś pierwszą osobą, która zauważa moje błędy. Masz w pełni racje nie powinno ich być i nie ukrywam mam z tym ogromny problem, staram się walczyć z moimi brakami :)

Zatem powodzenia w walce!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63383.41
ETH 3119.37
USDT 1.00
SBD 3.85