You are viewing a single comment's thread from:

RE: 🎥 🎬 [Kronika Filmowa #4] Wieczór przed TV - 5 filmów godnych polecenia!!! 🎬 🎥

in #pl-filmy6 years ago

Twoja Kronika jest bardzo dobra :) Lubię ją sobie czytać i obczajać nowe propozycje.

Pamiętam, że "Equilibrium" bardzo mi przypominało pod pewnymi względami "Matrix". Byłem pod sporym wrażeniem tego dzieła!

"Księga Ocalenia" to bardzo dobra postapokaliptyczna produkcja, którą się świetnie oglądało. Głównie za sprawą dobrego klimatu.

"Salt" jakoś nie za bardzo zapadł mi w pamięć - dla mnie był raczej przeciętny. Pozostałych filmów nie widziałem.

Sort:  

Z tygodnia na tydzień trudniej wybierać :) Staram się też ponownie obejrzeć film zanim zacznę o nim pisać a to też zabiera trochę czasu :D Ostatnio myślę żeby cofnąć się trochę bardziej w czasie i poświęcić jedną z części wyłącznie produkcjom z lat 90-tych bo tam też można wyłowić niezłe produkcje.

Zdecydowanie starsze produkcje również zasługują na miejsce w Twojej kronice :) Chętnie zobaczę jakie tytuły wybierzesz.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 60172.85
ETH 2384.21
USDT 1.00
SBD 2.57