You are viewing a single comment's thread from:

RE: Filmowy bestiariusz 5# czyli "Horyzont zdarzeń" z filmu "Ukryty Wymiar" UWAGA SPOILERY!

in #pl-filmy6 years ago

Komentuję dopiero teraz, bo przed przeczytaniem tekstu chciałem obejrzeć ten film :) A było naprawdę co obejrzeć! Już od kilku miesięcy był na moim celowniku, ale dopiero Twój post mnie zmobilizował by wreszcie go zobaczyć.

Wrażenia mam bardzo dobre. Trzymał w napięciu, momentami potrafił przerazić. Owszem, były także chwile, gdy pobłażliwie się uśmiechałem na widok niedorzeczności pewnych scen. Ale ogólny efekt jest bardzo dobry.

Wyraźnie czuć klaustrofobiczny klimat zaszczucia. Coś prześladuje załogę, ale nie wiadomo dokładnie co to jest. I ta tajemnica - co jest w ukrytym wymiarze?

Twój tekst jest na bardzo wysokim poziomie, a podpisy pod obrazkami mnie rozwalają :D

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70979.17
ETH 3849.67
USDT 1.00
SBD 3.48