Odpowiedzi na konkurs #pl-filmy

in #pl-filmy5 years ago

Chciałem, aby odpowiedzi na te pytania napisał mój kot, ale nie miał czasu. Pewnie obmyślał plan zdobycia kanapy na dzisiejszy wieczór. No cóż, gustu filmowego mojego kota nie poznamy i sam się trochę wysilę :)

movie918655_1920.jpg
Źródło: pixabay

Filmy którego reżysera omijasz z daleka?

Nie mam jakoś uprzedzeń do konkretnych reżyserów. Wszystko mogę obejrzeć i dopiero później ocenić. Może się komuś zdarzyć słaba produkcja, ale to nie powód, żeby omijać całą jego twórczość. A nuż coś przypasuje naszym gustom :D

Przy jakiej komedii najlepiej się bawisz?

Często wracam do starych polskich komedii tj. "Czas surferów", "Poranek kojota", "Jak rozpętałem II WŚ" i wielu innych produkcji z młodym Czarkiem Pazurą, Milowiczem, Kociniakiem. Te filmy jakoś nie nudzą się i za każdym razem bawią równie dobrze.

Jaki film oglądasz na gorszy nastrój?

Gdy mam gorszy nastrój lubię włączyć jakiś film psychologiczny. Przestaję wtedy myśleć o problemach mnie trapiących i analizuję film. Ich budowa często jest skomplikowana, ale właśnie to zmusza mnie do myślenia o czymś innym.

Który artysta tworzy według Ciebie najlepszą muzykę filmową?

Już nie tworzy, a tworzył - Henry Mancini. Znany zapewne przez każdego z muzyki do komedii "Różowa pantera". Tego utworu chyba nie da się zapomnieć. Tworzył on muzykę do filmów przez ponad 40 lat i aż 18 razy był nominowany do Oscara.

Jakie filmy z dzieciństwa wspominasz najlepiej?

Tak jak już pisałem wyżej - "Jak rozpętałem II WŚ", "Sami swoi", "Poranek kojota" itd.

Który film kojarzy Ci się najbardziej ze słowem KLASYK?

Klasyk? Oczywiście Bond. Uwielbiam serię jego przygód i mogę oglądać nawet kilka razy w roku :D

Jaki jest najdłuższy serial, który oglądałeś?

Jakoś nigdy nie wciągnąłem się w żaden serial na dłużej, ale chyba 5 sezonów "Gry o tron". Oglądałem ze znajomymi, bo był niegdyś na topie :)

Jaki film określisz swoim guilty pleasure?

Trochę wstyd mówić, ale oglądałem kiedyś serial "Pierwsza miłość" z siostrą i mi się spodobał. Nie trwało to długo, bo jakieś 30 odcinków, ale odczuwałem dziką przyjemność z tego xD

Jakie jest Twoje największe filmowe rozczarowanie?

Assasin’s Creed - film na bazie gry komputerowej, która porywała niejednego na wiele godzin okazał się totalną klapą. Nie wiem, może miałem zbyt duże oczekiwania? Ale wiele fanów tejże gry się ze mną zgodzi.

Który film Cię pozytywnie zaskoczył, chociaż się tego po nim nie spodziewałeś?

Tutaj zdecydowanie "Nietykalni". Nie przepadam za francuskim kinem (no może oprócz 4 części Taxi), ale ten film był genialny! Film ładuje pozytywnymi emocjami i każdemu, kto jeszcze nie widział to gorąco polecam.

50dm1968032062.png
Źródło

Hmm, to chyba na tyle. Czekam na odpowiedzi innych i gratuluję szczęśliwcom, którzy wygrają główną nagrodę :D

Sort:  

Dzięki za wzięcie udziału w konkursie i przełamania pierwszych lodów :D
Kto wie, może Ty będziesz tym szczęśliwcem, który zdobędzie w losowaniu tę niebotyczną fortunę? :D

Polskie komedie, które wymieniłeś również bardzo lubię i do nich czasami wracam. A i z dwadzieścia początkowym odcinków "Pierwszej miłości" też oglądałem...

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70846.59
ETH 3567.69
USDT 1.00
SBD 4.79