Sort:  

Kiedy miałem 6 latek, ojciec katował mnie horrorami typu Koszmar z Ulicy Wiązów,Pierwsze filmy typu Noc żywych trupów itp. do dzisiaj pamiętam te sceny z tych filmów i koszmary z Fredim xD,ale także z tych filmów był film Mucha.........sięgając pamięcią nadal pamiętam stopniowa deformacje głównego bohatera a mam 27 lat....wiec w psychikę małego dziecka wryło się na długo xD
PS Nie puszczajcie horrorów małym dzieciom :p

Bardzo dobry artykuł. Widziałem ten film bardzo dawno temu, jeszcze w latach 90 na VHS-ie, jako dzieciak. Ojciec pozwalał na oglądanie takich filmów przy sprzeciwie matki.

Nie powiem, ale "Mucha" wywarła na mnie jakieś wrażenie i trochę się bałem coraz bardziej zdeformowanego Jeffa Goldbluma.


Uwaga mały spoiler.
Pamiętam jedną scenę, która mi utkwiła w pamięci, a mianowicie sen bohaterki granej przez Geenę Davis że tam niby była z nim w ciąży i urodziła muchę.


Nie potrafiłbym teraz ocenić tego filmu. Musiałbym go sobie skądś skombinować i przypomnieć.

Miałem podobnie mimo nakazów matki, ojciec puszczał mi horrory a jak matka wchodziła wyzywała go albo niby przełączał na bajeczki jak wchodziła :P


Świetny film jak większość Cronenberga. Goldblum chyba się urodził do zagrania muchy ^^. Niedawno oglądałem sequel i też jest całkiem spoko.
Do tego polecam oryginał z 1958 roku w którym główny bohater zamienia się w wielką humanoidalną muchę która jest urocza :D

PS. A plakat jest świetny jak większość plakatów Polskiej Szkoły Plakatu :P Zazwyczaj są dziwne ale mają swój klimat :D

Ja tam uwielbiam filmy sf z lat 50 i 60, mają taki niepowtarzalny urok :D

No 2 to fabularny gniot jakich mało ale wizualnie jest wciągający, szczególnie piesek daje radę :D

No "Zakazana planeta" jest świetna. I znakomity Leslie ^^ Ja najbardziej chyba lubię "Dzień w którym zatrzymała się Ziemia" lub "Inwazje porywaczy ciał" :D

Laugh and the world laughs with you, snore and you sleep alone.

O, ciekawe. Napiszesz o The Thing? tip!

Hi @kapitanpolak! You have received 0.3 SBD tip from @cardboard!

Protip: you can withdraw your @tipu deposit at any moment without any fees.

Ja jakoś nie mam sentymentu do tego filmu. Oglądałem raz za dzieciaka, drugi raz kilka lat temu i jakoś nie pojmuję jego fenomenu, ale ja już tak mam ;) Podobnie jak z grami, nie wiem czym się ludzie zachwycali w przypadku serii Halo, która dla mnie byłą takim średnim 6/10, albo wychwalany przez wszystkich Uncharted, którego drugą część przeszedłem do połowy i nigdy mi przez myśl nie przeszło żeby wrócić i dokończyć ;)
Nie zamierzam odmawiać temu filmowi miejsca w panteonie klasyków, ale po prostu do mnie ten film nie dotarł ;) Dokładnie odwrotnie jest w przypadku The Thing, którego uważam za jeden z lepszych filmów jakie widziałem :)

A teraz wracam oglądać Star Treka ;) Dzisiaj zacząłem drugi sezon pierwszej serii, tej z 1968 roku :) Beka jest jak się patrzy na to, jak 5o lat temu ludzie wyobrażali sobie odległą przyszłość. Z drugiej strony część pomysłów wykorzystanych w tym serialu, które w tamtych czasach wydawały się bardzo futurystyczne, teraz używamy na co dzień w prawie takim samym, lub lekko zmienionym wydaniu :)

Ja nawet nie powinienem się do tego przyznawać, ale nigdy nie pograłem dłużej w żadną Zeldę. Chyba próbowałem, z którąś ze SNESa, ale też mnie nie porwała, więc tutaj mamy tak samo ;)

Co do Star Treka to ogólnie sceny walk są mega komiczne, ale nie bardzo wiem czemu walka z jaszczurem jest słynna? :) Chyba nie jestem w temacie :)

Scenę znam, ale nie wiedziałem, że jest jakaś słynna :) Myślałem, że jakaś historia jest za nią ukryta, czy coś :)

Nie pozostaje mi nic innego jak obejrzeć ten film. Dużo już o nim słyszałem, ale jeszcze nie miałem okazji uraczyć się tym dziełem.

Tekst jak zwykle świetny i czytało się go naprawdę znakomicie :) Oby takich więcej!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62017.93
ETH 2409.75
USDT 1.00
SBD 2.65