Pl-filmy konkurs filmowy cz. 5

in #pl-filmy6 years ago (edited)

film-1668918_1920.jpg

https://pixabay.com/photo-1668918/

Witam wszystkich bardzo serdecznie i chciałbym zachęcić wszystkich do wzięcia udziału w konkursie organizowanym przez @pl-filmy. No to co? Lecimy z pytaniami :)


Filmy którego reżysera omijasz z daleka?

Nie wiem... 🤔 Uwe Boll?

Przy jakiej komedii najlepiej się bawisz?

1200x766_kt8xwv.jpg

Lubię ten typ humoru sytuacyjnego. Bardzo lubię film "Nic nie widziałem, nic nie słyszałem" z Richardem Pryorem i Genem Wilderem. Ewentualnie "Szpiedzy tacy jak my" z Danem Aykroydem i Chevym Chasem. Zawsze "leję" ze śmiechu na tych filmach.

Jaki film oglądasz na gorszy nastrój?

Jakąś komedię. Mogą być te wymienione powyżej.

Który artysta tworzy według Ciebie najlepszą muzykę filmową?

O Panie, tu żeś dowalił :) Alan Silvestri za "Powrót do przyszłości", ten Włoch który komponował muzykę do spaghetti westernów, czy do "The Thing" (ach ta skleroza)... Ennio Moricone, Wojciech Kilar, Krzysztof Penderecki, Michael Kamen, John Williams, Brad Fiedel za "Terminatora", dużo było dobrych kompozytorów.

Jakie filmy z dzieciństwa wspominasz najlepiej?

back-to-the-future-tribeca.jpg

Najbardziej filmy na kasetach VHS w latach 90, a miałem ich tam trochę. Też mam w planach napisanie takiego posta, ale nie mam kiedy :(. Przede wszystkim pierwszą część "Powrót do przyszłości" z 1985 roku, "Atomowego glinę" z Terencem Hillem, "Ślepą furię" z Rutgerem Hauerem, dwie pierwsze części "Amerykańskiego Ninjy" z Michaelem Dudikoffem, czy "Wygrać ze śmiercią" ze Stevenem Seagalem (to ten film, w którym Seagal grał policjanta, który został postrzelony i 7 lat był w śpiączce). Chociaż te ostatnie raczej nie były skierowane do najmłodszych widzów.

Który film kojarzy Ci się najbardziej ze słowem KLASYK?

Casablanca.jpg

Dużo jest takich filmów. "Północ, północny zachód" Alfreda Hitchcocka, "Buntownik bez powodu" z Jamesem Deanem, "Casablanca" z Humphrey'em Bogartem. Tutaj można wymieniać i wymieniać.

Jaki jest najdłuższy serial, który oglądałeś?

the-walking-dead-cast-photo.jpg

"The Walking Dead", ale przestałem go oglądać 2 lata temu, na finale 7 sezonu. Jako dzieciak lubiłem oglądać "Dynas...", to się nie liczy - "The Walking Dead" 😂 Albo może "Świat według Bundych"? Obejrzałem cały.

Jaki film określisz swoim guilty pleasure?

z7746394V,--Dynastia--.jpg

Nie rozumiem pytania :) [EDIT] Już wiem o co biega. Jako dzieciak lubiłem oglądać "Dynas...", a... nieważne :)

Jakie jest Twoje największe filmowe rozczarowanie?

zdjecie-z-filmu-mission-impossible-tom-cruise-444393-MT.jpg

🤔 Nie wiem, ale bardzo mnie zawiódł "Mission Impossible" z 1996 roku z Tomem Cruisem. Pamiętam te trailery w TV, a na samym filmie się wynudziłem. Może spróbuję obejrzeć go jeszcze raz, po 20 latach.

Który film Cię pozytywnie zaskoczył, chociaż się tego po nim nie spodziewałeś?

Było parę filmów, ale na tę chwilę nie przypomnę sobie żadnego. Chociaż...

1852_c.jpg

Był taki film - "Przed wschodem Słońca" z 1995 roku z Ethanem Hawkiem i taką francuzką aktorką (ona grała w "Trzy Kolory : Biały" Kieślowskiego, ona chyba była żoną Zbigniewa Zamachowskiego w tym filmie), taka blondynka, zapomniałem jak ona się nazywała, a nie chce mi się sprawdzać po Filmwebach. Julie Delpy, przypomniałem sobie. Ogólnie to film o niczym, dwoje randomów poznaje się w pociągu, potem zaczynają ze sobą rozmawiać, później razem zwiedzają Wiedeń, spędzają noc i się rozstają. Nie wiem co jest w tym filmie, ale mnie zauroczył.

W 2004 roku powstał sequel "Przed zachodem Słońca", z tymi samymi aktorami, ale nie miał już tej magii pierwowzoru.

Sort:  

Dzięki za Twój udział!
Świetne odpowiedzi!
"Przed wschodem Słońca" też mnie urzekł. Dodam jeszcze, że 3 częścią z tej serii jest "Przed północą". Całą trylogię cenię bardzo i kiedyś do niej wrócę.

Wow! Nawet nie wiedziałem, że powstała trzecia część. Mam tylko nadzieję, że już całkowicie nie schrzanili nią tej serii. Może kiedyś obejrzę. Jak dla mnie "jedynka" była najlepsza.

Hi, @bartheek!

You just got a 2.02% upvote from SteemPlus!
To get higher upvotes, earn more SteemPlus Points (SPP). On your Steemit wallet, check your SPP balance and click on "How to earn SPP?" to find out all the ways to earn.
If you're not using SteemPlus yet, please check our last posts in here to see the many ways in which SteemPlus can improve your Steem experience on Steemit and Busy.

Congratulations @bartheek! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 11000 upvotes. Your next target is to reach 12000 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Valentine challenge - Love is in the air!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63204.10
ETH 2560.70
USDT 1.00
SBD 2.79