Jezus i Budda w jednym anime?!steemCreated with Sketch.

in #pl-filmy6 years ago

Yo.
Serdecznie witam w mojej recenzji nietypowego filmu animowanego Saint Onii-san.
Wyobrażacie sobie, co by było gdyby Jezus i Budda razem spędzali swój czas wolny w Japonii?
No właśnie...
Nie przedłużając, zapraszam do recenzji.

Film gatunku komedia-okruchy życia.
Produkcja opowiada o wspaniałej przyjaźni dwóch twórców największych religii świata.
Jezus i Budda postanowili zamieszkać w współczesnej Japonii i właśnie tam spędzić swoje wolne od pracy.
Główni bohaterowie muszą jednak utrzymać tożsamość w tajemnicy. i to właśnie sprawia że te anime rozbawi nawet niejednego widza.

Na czym polega ten cały fenomen?

Ludzie, proszę was. Spotkaliście się kiedyś z jeszcze dziwniejszą produkcją od tej podanej powyżej? No właśnie.

Widz nie będzie się nudził podczas seansu. W filmie występuje parę wątków, np. Boże Narodzenie (urodziny Jezusa), Basen, problemy głównych bohaterów (świecący się Budda). Ja podczas produkcji w paru momentach nie mogłem się powstrzymać od śmiechu ^^ np. dziecko które naciska na kropkę na czole Buddy albo jego opanowanie podczas przejażdżki na rollercoasterze.

Jeżeli chodzi o kreskę to jest dobrze i robi swoje. Cała animacja ma bardzo duże wsparcie przy efektach graficznych (np. odbicia światła) przez to produkcja ma swój klimat. Filmy animowane mają to do siebie, że studio przykłada się do animacji. Zapewniam że osoby wierzące nie odczują żadnego oburzenia podczas seansu (tak, to było do ciebie Martyna).

Parę słów ode mnie

Okej i tutaj już kończę tą recenzję. Uwierzcie mi, warto czasem obejrzeć coś innego nawet jeżeli nie jest się specjalnie fanem japońskich animacji. Jeżeli ktoś chce porozmawiać o filmach anime bądź ma zastrzeżenia do mojego wpisu (jestem człowiekiem i popełniam błędy... nawet za dużo) to zapraszam do kulturalnej dyskusji pod wpisem. Jeżeli spodobał ci się ten wpis nie zapomnij dać upvote, to wiele dla mnie znaczy i inspiruje mnie to do dalszych wpisów.
A więc dziękuję i miłego dnia/nocy wam życzę.

Sort:  

Nie no, muszę to zobaczyć :D Już mi się śmiać chciało na sam opis tej produkcji. Dzięki za polecenie!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 61651.16
ETH 2369.36
USDT 1.00
SBD 2.50