Steemit jak to wszystko widze

in #pl-emocjonalnie6 years ago (edited)

20180408_085849.jpg


Witam wszystkich, przeglądam i czytam posty tutejszych osób które są dłużej w serwisie i dają mi wiele do zrozumienia, swoimi informacjami, to czytanie ze zrozumieniem, wyszukiwanie informacji i nic więcej

Jeżeli chce czegoś sie dowiedzieć, to przecież mam przeglądarkę i wyszukuje mi dane zagadnienie otwiera sie lista na jakie tematy ktoś już pisał i czytam, dowiaduje sie praktycznie wszystkiego
Zacznę od tego jak zacząć przygodę na steemit, jeżeli coś zle rozumiem to chętnie posłucham porad ewentualnie poczytam jak ktoś coś wrzuci ciekawego

Wiem że trzeba trzymać sie regulaminu i jeżeli masz jakieś zasady w sobie, jak chcesz użytkowniku kopiować treści to z góry jesteś przegrany, to na pewno racja, zajmujesz sie sportem to dodaj to w kategorii #sport, jesteś na spontanie skomponowałeś coś ciekawego napisz to np na #pl-emocjonalnie . Nie spamuj tekstem czy obrazkami innych osób, jeżeli chcesz coś napisać, zrozumiałeś coś przemyślałeś lub przemyślałaś napisz.

Nie wiem jaką można mieć satysfakcje z tego żeby użyć kopiuj wklej i liczyć na ocenę, mi satysfakcje daje własna praca i końcowy efekt, jeżeli przy tym jest sukces to wspaniale, jeżeli coś jest do poprawy, to trzeba poprawić, zawsze też można a nawet trzeba zrobić coś od nowa .

Masz jakieś ciekawe zainteresowania to możesz to napisać ile włożysz w to wszystko serca i pracy tym większa szansa na plusa. Krótko mówiąc musisz zapoznać sie z poradnikami osób które zawitały tutaj wcześniej, trzeba czytać.

Mija kilka dni a ja tylko siedzę i czytam o co tutaj chodzi, mam wiele przemyśleń o stronie dowiedziałem sie od bliskiej osoby brata, nie wierzyłem że jest coś takiego, ale ok zalogowałem sie

Teraz jak już trochę wiem, napisze dla czego tutaj jestem. facebook, instagram, youtube to dla mnie śmietnik pełen w sumie wszystkiego i niczego, wchodzę i zamiast widzieć foty znajomych itd. widzę ,, jak chcesz coś zobaczyć to daj w komentarzu 1 " po czym wychodzę bo coś mnie trafia jak widzę coś takiego i praktycznie nie korzystam z tego, jedynie do komunikowania chociaż są lepsze serwisy do wymiany wiadomości tylko szkoda że nie każdy ma .

Za nim zacznę tutaj dodawać informacje i pisać na pewno to przemyśle i dodam post stworzony przez siebie.

Próbowałem ogarnąć znaczenie tutejszej waluty co to jest STEEM, STEEM DOLLARS I STEEM POWER, oglądnąłem filmy i inne prace tego typu screeny, trochę już wiem do wszystkiego zawsze używam wyszukiwarki.

Powoli zaczynam rozumieć system ocen.

Trzeba to wszystko poukładać w głowie żeby zdziwień nie było.

Obecnie szukam kategorii w których zacznę coś dodawać , z racji że jestem wszechstronny na pewno nieidealny bo ideałów nie ma, lubię gotować robić fajne dania, daje mi to przyjemność może pykne czasem fote i coś dodam z opisem, sport to forma rozrywki o tym będę pisał i zdawał relacje, dość często biegam, na siłownie chodziłem grubo z 10lat i sporo wiem na takie tematy, treningi dieta samodzielnie jestem w stanie coś poskładać. Po za tym lubię przyrodę wypady w lasy, góry wycieczki, wędkarstwo też kiedyś było mam w planach jechać nad pewnie ranczo złapie sztuke to sie pochwale. codzienność to u mnie praca na budowie, tutaj też mogę zdawać relacje i etapy robót budowlanych( wykończenia wnętrz bo tym gównie sie zajmuje)tylko tak sie zastanawiam czy istnieją kategorie w których to mogę właśnie dodać, jak tak proszę podać nazwy zapisze wyszukam.

O poglądach mogę pisać dla czego mam takie myślenie a nie inne, często śledzę politykę, czytam wiadomości, słucham radia ciężki temat bo mentalność ludzi jest różna i nie chce narazić sie na samym początku na stratę, zastanawia mnie jedno do czego nas zaprowadzi obecny rząd i na kogo głosować w kolejnych wyborach, mam rozkmine z tym irytuje mnie kilka spraw, np dyskryminacja kobiet, niektóre rzeczy są na siłę wciskane.

O religii pisał nie będę toleruje ludzi jakimi są, ważne żeby nie narzucali mi czegoś na siłę i nie mówili że akurat to jest lepsze, samemu trzeba to zrozumieć i wybierać, można co jedynie pomóc ale nic na siłe .

Po za tym wstałem dzisiaj 4 rano śnił mi sie teściu i mam teraz do myślenia z tymi snami rożnie bywa, lubię na ten temat czytać, chociaż wiele snów nie pamiętam, postanowiłem napisać tego posta, dzisiaj Niedziela jadę zwiedzać z żonką synkiem i znajomymi, jakieś tam ruiny zamku, sam nie wiem gdzie, kumpel prowadzi, jak coś ciekawego sie nawinie to dodam

Jeżeli macie coś ciekawego dla mnie, info na temat steemit to proszę wrzucić linki, jeżeli czegoś nie przeczytałem to w wolnej chwili, zapoznam z tym bliżej.

Niebawem zaczynam treningi to dodam jakąś relacje nie wiem jeszcze w jakiej formie, mam kilka koncepcji

Musze jeszcze ogarnąć wszystko z tym steemit, nie chce być z góry przegrany, spamował postami też nie będę, dodam czasem więcej czasem mniej, nie mam zamiaru sie poddawać

Po za tym wszystkim czytającym życzę miłego dnia

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 61940.19
ETH 2433.78
USDT 1.00
SBD 2.50