You are viewing a single comment's thread from:

RE: Blogerze pokaż się polskiej społeczności Steemit !

Hey! hey! właśnie ja byłem ( i nadal jestem) takim żółtodziobem ale już pokierowanym przez @krasnalek jak i przez inne osoby. Na chwilę obecną konkretnych planów nie mam co u mnie będzie się pojawiało. Prawdopodobnie będzie to spory mix. Przez gry online , może jakieś stream'y (bądź live'y), trochę o hobby aż po najróżniejsze przemyślenia życiowe. Postaram się opowiedzieć trochę o sobie. O tym kim byłem, a kim jestem teraz. Ogólnie chcę dać się poznać społeczności. Może to dzięki Wam obiorę jakiś konkretny kierunek. Pozdrawiam serdecznie wszystkich starych i nowych użytkowników. Niech moc będzie z Wami !
Peace!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60935.93
ETH 2645.60
USDT 1.00
SBD 2.56