Gdzie? Kiedy? Czym? Odpowiem wam jakie plany mam na pierwszy vlog

in #pl-emocjonalnie6 years ago (edited)

Także od czego by tu zacząć?

Pierwszą kwestią jaką chciałbym poruszyć i chyba najważniejszą
Będę nagrywał telefonem marki HUAWEI P9 LITE 2017.
Jego specyfikacje jakie mam i jeszcze dokupię kartę pamięci micro SD.
Najbardziej przydatny okaże się aparat więc na nim zawieszę oko.

Aparat główny 12 Mpix
F/2.0, autofocus oparty na detekcji fazy, piksele 1,25 mikrometra
zoom optyczny
autofocus
flesz LED
filmy Tak, 1080p@30fps
Aparat podwójny (Dual)
Przedni aparat 8 Mpix
1080p

huawei-p9-lite-2017-16gb-dual-sim-noir.jpg

Wszystko będę nagrywał na zlocie Master truck 2018.
Cała impreza mieści się w Polskiej Nowej Wsi koło Opola, cały zlot ściąga pasjonatów samochodów tuningowanych. Jadę tam z powodów oczywistych ciężarówki ciągną mnie lepiej jak dziewczyny.

2018-07-12_1531406109.jpg

Cały zlot będzie mieć miejsce w najbliższy weekend czyli od 20-22 jeżeli kto będzie chciał mnie tam spotkać będę w sobotę od godziny 10 do później nocy czyli 3 w nocy.
Liczę na moich fanów ale to zobaczymy już na samym zlocie.

Jak wiecie bądź nie filmy składam w prostym programie shotcut.
Jest to prosty pogram nawet dla osób mnie umiejących korzystania z tego typu programów, więc nie powinien stawiać oporu w działaniu.
Ja osobiście jako zaczynający miałem zawsze problem jak to wszystko pojąć i ogarnąć, ale nie takie rzeczy człowiek umiał. Wiadomo początki są ciężkie ale jak się rozkręcimy damy radę.
Używałem ten program już za czasów kiedy byłem na youtube i nigdy mnie nie zawiódł, wiadomo jeszcze dużo nauki mnie czeka. Człowiek się uczy całe życie a i tak wszystkiego nie będzie umiał. I tym oto akcentem z życia zaciągniętego życzę wam miłego wieczoru.
czekolatka22

Coin Marketplace

STEEM 0.34
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66344.62
ETH 3214.81
USDT 1.00
SBD 4.37