Archiwizacja mojego Deviantarta 3 [Nina]

in #pl-digitalart6 years ago (edited)

Ave, steemowicze.
Kilka postów wcześniej przedstawiłem wam moją OC (original character) Ninę. Pojawia się ona w moich rysunkach dośc często kiedy mam art bloka i nie wiem co narysować a wyjątkowo chcę to zrobić. Głównie w tych pracach utrzymywał się mój okropny nawyk odbijania obrazków podążając za liniami innych prac.




Jak można zauważyć jej desing ewoluował na kilka sposobów oczywiście ignorując zmiany stylu związane z odbijaniem obrazków. Ten który wykorzystuje obecnie znajduje się w pierwszym obrazku.

I jako ostatnia próba narysowania jej w steampunkowym stylu. Jak tak teraz na nie patrzę to wiele z nich wygląda na nie dokończone. No coż wtedy wydawało mi się inaczej.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68586.22
ETH 3911.83
USDT 1.00
SBD 3.63