Konkurs PL-Blog || who-knock odpowiada

in #pl-blog6 years ago (edited)

cover_konkurs.png

1. Utwór mojego życia to..
Wystukuję go odkąd pamiętam, choć wokół nie gra nic

2. To, co zawsze muszę mieć w lodówce to..
Woda

3. Podróżowanie to dla mnie..
Przyjemność, lekcja, rozwój fizyczny i duchowy… podróżując zaczynamy rozumieć, rozumieć otaczający Nas świat, stajemy się swoistym narratorem – a narrator wie więcej, bo widzi i czuje więcej.

4. Film, z którego nigdy nie wyrosnę..

Cały czas bawi tak samo :)

5. Gdy mi smutno, to..
Spisuję myśli.

6. Książka, która zmieniła moje życie to..
Nie trafiłem na takową, aczkolwiek w mojej opinii to zdarzenia i spotkani ludzie zmieniają życie, nie książki.

7. Mam ciarki, gdy..
Gdy czyjeś dzieło lub sztuka dotyka mojej myśli, eksponuje ją i porusza to czego formułować samodzielnie nie sposób.

8. Nie wyobrażam sobie wypoczynku/ urlopu bez..
Wypoczynek bez wcześniej włożonej pracy przestaje być wypoczynkiem, tylko staje się lenistwem. Dlatego nie wyobrażam sobie urlopu bez wcześniej wykonanej pracy – którą sam przed sobą uznam za wystarczającą dla samo-gratyfikacji w postaci urlopu.

9. Mój dom marzeń to..
Dom dobrych dusz, kierujący się uświęceniem nie ciała lecz duszy.

10. Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem..
W mojej opinii, w świecie materialnym, ktoś taki jak przyjaciel nie istnieje… a większość fundamentów „przyjaźni” paradoksalnie wynika z ludzkiego egoizmu lub cynicznej wymiany dóbr materialnych, kulturowych czy duchowych.

Przyjaźń natomiast widzę u Boga, kreatora, stworzyciela wszystkiego co mnie otacza… w osobie Chrystusa – tu widzę przyjaźń.

11. Mój szacunek wzbudza..
Obiektywna ocena, konstruktywna krytyka, gorzka prawda – brak białych kłamstw, odżegnanie się od świata…

12. Góry są dla mnie..
Majestatem kreatora: dostojność, piękno, ponadczasowość, czystość, jasność umysłu…
m_nts.jpg

13. Marzenie, które jeszcze przede mną, to..
Być gotowym na śmierć, śmierć ciała.
Maslow.jpg

14. Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak..
Regularnie, najbardziej bawi mnie moja własna głupota :)

15. Najprzyjemniejszy zapach to..
Zapach natury… lasu, morza, gór, po burzy, w wiosenny poranek czy skutą lodem zimę w słonecznie południe… jednego nie ma ;)

16. Chciałbym aby ze świata zniknęło..
Zaniechanie, bo ludzie… ludzie sami sobie winni są…

17. Mój najważniejszy dzień jak dotąd to..
Dzień nawrócenia, dzień w którym zrozumiałem, że jesteśmy na wojnie, wojnie dusz, wojnie dobra i zła.

sąd.jpg

Pozdrawiam

@rozku @mmmmkkkk311

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65236.35
ETH 3483.12
USDT 1.00
SBD 2.51