Zostań

in #pl-blog5 years ago

Jesteś cudowną kobietą,
O której zawsze marzyłem,
Przy tobie czuje, że mógłbym góry przenosić,
Z nieba ukraść najpiękniejszą z gwiazd,
Więc proszę, nie odchodź, bo łączy nas więź,
Której nie potrafię przerwać,
Bez ciebie moje życie traci ważność
i sens dalszego trwania.

Autor :mk25

Sort:  

Publikujesz ładne i bardzo emocjonalne wiersze białe. Bardzo się cieszę, że tag pl-poezja odżył. :)

Mam małą sugestię odnośnie częstości publikacji. Ponieważ VP każdego użytkownika pozwala głosować z maksymalną mocą zaledwie na 10 postów dziennie, wiele osób nie głosuje już na kolejne posty publikowane z danego konta w tym samym dniu.
Myślę, że dzieląc się jednym wierszem dziennie będziesz miał szansę na więcej upvotów.

Ja bym uważał na plagiatora :)

Może naiwny jestem, ale taki już jestem.
Po nitce do kłębka doszedłem do jego profilu na FB "Mateusz Krupa", dla mnie wydaje się być trochę zagubiony, ale w porządku. Na wszelki wypadek napisałem do niego PM z zapytaniem, sam jestem ciekaw odpowiedzi.

Wydawało mi się, że społeczność ma pewne standardy odnośnie wykrytych plagiatów, czyli komentarz z zamieszczeniem linku do oryginalnych treści i informacją dla pozostałych czytelników.

Mateusz przedstawił się, zamieścił zdjęcie, napisał, co udało mu się dotychczas opublikować.
Jeżeli całość okazałaby się mistyfikacją, to mielibyśmy do czynienia z kradzieżą tożsamości.

Przypomnę przy okazji, że wielu użytkowników republikuje tutaj swoje teksty stworzone wcześniej - czy to wpisy z blogów, czy to artykuły do prasy, czy nawet książki wydane wcześniej drukiem.

No i powstał na Discord kanał o plagiatorach. Sam się dowiedziałem wczoraj.
Jak coś to polecam zaglądać

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63179.13
ETH 2573.33
USDT 1.00
SBD 2.72