You are viewing a single comment's thread from:

RE: Afera wokół sp-group - Moje uwagi i spostrzeżenia.

in #pl-blog6 years ago

Cenny wpis dający sporo do myślenia.

Choć i ja mam do Ciebie jedną uwagę. Jak sam wiesz każda zmiana w sp-group nie jest tak zwyczajnie obwieszczana przez team a jest zawsze luźną sugestią do przedyskutowania. Gdy użytkownicy reagują entuzjastycznie zmiana jest wprowadzana. Mam nadzieje że rozumiesz że każda zmiana nie może czekać w nieskończoność i długotrwałe milczenie jest różnoznaczne z przyzwoleniem. Sam dobrze wiesz że często podkreślam że to grupa decyduje w jakim kierunku pójdziemy i nigdy też nie wprowadziłem żadnej zmiany nie pytając najpierw co o niej sądzą inni na czacie głównym. Nie ukrywam że to przykre że wiele w sp-group Ci się nie podoba a ani razu nam o tym nie napisałeś. Niemal wszystkie zmiany, projekty, wsparcie dla innych wychodziły nie od teamu a od użytkowników....

Sort:  

Myślę że może nieco źle to odebrałeś. To nie jest tak że dużo w grupie mi się nie podoba. gdybym miał to wartościować to powiedziałbym że jest to 1/ 10 opinii czyli 10%;)

Sama idea grupy bardzo mi się podoba.. te elementy które wymieniłem uważam jedynie za coś co jest przyczyną problemu. Co do udzielania się nie mówiłem tego ponieważ tak jak piszę po części z braku czasu niestety, a po części dlatego że to były takie obserwacje których raczej się nie porusza jak wszystko jest ok jeśli wiesz o co chodzi bo wtedy każdy na ciebie krzywo patrzy i mówi nie wiem o co ci chodzi, czepiasz się :P

. Wiesz jak jest ni z pupy ni z pietruchy wyskakujesz i mówisz nagle na czacie.. ej wiecie co nie podoba mi się ta rywalizacja po co to to może być zarzewiem niepotrzebnego konfliktu..

Ponadto to nie jest coś co jest kwestią decydowania o kierunku a raczej emocji i nastrojów.. wiesz ja chcę po prostu pisać i być wynagradzanym za to w miarę przyzwoicie podejrzewam że tak jak większość autorów ;) Generalnie to o czym pisze nie tyczy się też oczywiście wszystkich tyko niektórych osób.

Rozumiem, dzięki za sprecyzowanie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60617.06
ETH 2405.89
USDT 1.00
SBD 2.59