Moje odpowiedzi do konkursu na PL-BLOG. Tymczasem na steemit

in #pl-blog6 years ago

-Utwór mojego życia to.. Nirvana - Smells Like Teen Spirit.
-To, co zawsze muszę mieć w lodówce to.. Światło.
-Podróżowanie to dla mnie..sposób na wolny czas.
-Film, z którego nigdy nie wyrosnę..świat według bundych.
-Gdy mi smutno, to..Gram w dark solus albo bloodborne i płaczemy z innymi graczami razem.To się zdarza.
-Książka, która zmieniła moje życie to.. poczytaj mi mamo.
-Mam ciarki, gdy.. Wrzucam coś na dlive i wszystko dobrze idzie a pod koniec się zawiesza.
-Nie wyobrażam sobie wypoczynku/ urlopu bez.. Bólu dupy ludzi z mojej pracy.
-Mój dom marzeń to..Malutki domek na wprost rezydencji playboya.
-Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem..To kochanek. to się zdarza.
-Mój szacunek wzbudza..Ludzie, którzy kładą asfalt przy +40 stopniach.
-Góry są dla mnie..zajebiste, ale gdy by ich nie było to może było by coś widać.
-Marzenie, które jeszcze przede mną, to..Majorka. ale już niedługo.
-Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak..Samo wypadło okno na Okunince w łazience o 2 w nocy.
-Najprzyjemniejszy zapach to..Truskawki z cebulką albo Śledzik z dżemem.
-Chciałbym aby ze świata zniknęło..Komary poplątane kable i ceny kończące się na 99 gr. bo nigdy nie mają tego 1 grosza.
-Mój najważniejszy dzień jak dotąd to..nie ma takiego

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59911.66
ETH 2306.14
USDT 1.00
SBD 2.49