Moje odpowiedzi do konkursu na PL-BLOG

in #pl-blog6 years ago (edited)

obraz.png

Słowem wstępu

Powiem wam coś szczerze... dawno nie miałem tak ciężkiego tematu. Jak zobaczyłem tylko informacje o konkursie to pomyślałem co to jest odpowiedzieć na kilka pytań.

Okazało się, że @rozku dałaś mi bardzo ale to bardzo trudne zadanie. Niby proste pytania a jednak.

Czy śmieszkować jak to mam w zwyczaju, czy odpowiedzieć poważnie... A może po prostu tak prosto z serucha.

Zobaczymy jak to wyjdzie.

Dodam tylko, że nie czytałem wcześniej żadnych innych prac konkursowych więc ewentualna zbieżność jest przypadkowa.

No to w drogę


Utwór mojego życia to


Zawsze mierzę wysoko, znam swoją wartość i nie wstydzę się powiedzieć tego, że trzeba być najlepszym. Niestety nikt nie pamięta o tych co zajęli drugie miejsce.


To, co zawsze muszę mieć w lodówce to wolne miejsce na kolejne potrawy.

Uwielbiam gotować i KAŻDA lodówka jest dla mnie za mała


Podróżowanie to dla mnie synonim wolności

obraz.png


Film, z którego nigdy nie wyrosnę to Czas Surferów

obraz.png

Nie potrafię logicznie uargumentować tego wyboru. Od kiedy go obejrzałem pierwszy raz to się zakochałem. Wiem, że jest prymitywny, głupi i że jest wiele lepszych filmów ale to było pierwsze co przyszło mi do głowy.


Gdy mi smutno, to włączam a nawet włanczam Onara


Tu również ciężko wyjaśnić ale lubię po prostu posłuchać muzyki w której nie słodzą, że wszystko jest piękne i cudowne.


Książka, która zmieniła moje życie to

obraz.png

Nie przepradam za czytaniem książek ale tę pozycję przeczytałem kilka razy od deski do deski. Kopalnia wiedzy o życiu. Polecam każdemu


Mam ciarki, gdy myślę o śmierci.

Po prostu


Nie wyobrażam sobie wypoczynku / urlopu bez tej drugiej osoby przy moim boku

obraz.png


Mój dom marzeń

obraz.png


Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem nie jest już moim przyjacielem.

obraz.png


Mój szacunek wzbudza każdy kto podąża za swoimi marzeniami


Góry są dla mnie synonimem snowboardu

obraz.png


Marzenie, które jeszcze przede mną, to

www.nextsop.com.jpg
Projekt, który może niedługo ujrzy światło dzienne.


Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak Abelard Giza


Najprzyjemniejszy zapach to świeżo upieczony chleb


Chciałbym aby ze świata zniknęła nietolerancja

I bynajmniej nie mówię o nietolerancji laktozy


Mój najważniejszy dzień jak dotąd to każdy dzień

Wyznaję zasadę, że każdy dzień traktuję jak by był ostatnim i najważniejszym


podpis.jpg

Sort:  

Kilka momentów mnie rozśmieszyło! Ta za mała lodówka. Oj, jak ja znam to uczucie...

Najprzyjemniejszy zapach to świeżo upieczony chleb

Zaliczam odpowiedź.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65306.74
ETH 3488.89
USDT 1.00
SBD 2.51