Happy perpetuumBEERbile ! #perpetuummobile

in #pl-blog6 years ago

Po lekkim otrzeźwieniu wpadłem na jeden z postów @rozku, wiec postanowiłem że sie sprawdze =)

Także do dzieła !

-Utwór mojego życia to..


Piwo lej! Barmanie piwo lejjjj! Pamietaj o pianie równo lejj....


Utworów które są dla mnie mile wspominane jest masa jednakże parodia w wykonaniu Waldusia w odc o Festynie Piwka przykuła moją uwage nie tylko przez tematyke piwka lecz dlatego że jest to parodia piosenki " The Beatles - yesterday " która jest przepiękna :)


-To, co zawsze muszę mieć w lodówce to..

Pilzner, Koźlak, Porter, Witbier, Pale Ale...
...Nie ważne jakie ! Ważne żeby jakieś zimne było :)

-Podróżowanie to dla mnie..

To dla mnie wspaniałe niezapomniane przeżycie które chce uwiecznić na zdjęciach, filmach a co najważniejsze w serduszku :) Wyjątkowe miejsca cenne zabytki i wyjątkowe nowe smaki =)

-Film, z którego nigdy nie wyrosnę..


HAKUNA MATTATA !!!!!!!!
Król lew oczywiście! świetny film animowany Disneya ma już 24 więc nawet troszeczke starszy odemnie a mimo to nie przeszkadza mi to by do niego wrócić =)

-Gdy mi smutno, to..

Gdy ci smutno gdy ci źle, weź browarka napij się =)

Niech ta fotografia sama przemówi :)

-Książka, która zmieniła moje życie to..

Chciałbym kontynułować nawiązania do piwa ale tym razem przedstawie książke :

Potęga podświadomości Autor: Murphy Joseph Książka bardzo tania a skłania do refleksji, została przeczytana przezemnie conajmniej 3 razy :) Zmienia światopogląd i nie jest długa. Jednakże trzeba pamietać że umysł tak samo jak ciało nie zostanie wyćwiczone w 1dzień

Żeby nie odchodzić zbytnio od tematu a również zostać w swojej piwnej tematyce chce przestawić te oto "księgę"

-Mam ciarki, gdy..

Gdy niose większą ilość piwka i nagle słysze ten dźwięk rwiącej się torebki i wszystko upada :O (lub na kacu)

-Nie wyobrażam sobie wypoczynku/ urlopu bez..

Ciszy i spokoju oczywiście =)

-Mój dom marzeń to..

Jeśli coś takiego zamontuje, to wtedy to już chyba dom marzeń =)

-Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem..

Kiedy leżysz na kacu, mega kacu i przypomina Ci się że zostały ci jeszcze 2 browary schowane na tą czarną godzine a okazuje się że on je wypił gdy spałeś...

-Mój szacunek wzbudza..

Respekt dla tej pani jak najbardziej się należy =)

-Góry są dla mnie..

Góry nie są dla mnie.

Średnio interesujący punkt pomimo świetnego powietrza to cieżko sie chodzi po pijaku i mimo że masz pewność że Górole ka cie ugoscom piyknie i portków bez głowe nie zedrom. Bo jak to mówią

"Jakby górale nie pili, toby się wyzabijali"

To mimo wszystko wole inne tereny.

-Marzenie, które jeszcze przede mną, to..

Własna marka, masa połączeń smakowych uczenie sie na próbach i błędach by wkońcu stworzyć piwo tak dobre że pójdzie na cały świat.

Piwko w domu może zrobić każdy, ja marze by otworzyć własny browar i dotrzeć na szczyt =)

-Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak..

Ostatnio przeglądałem pare obrazków i wpadłem na to :

A chyba nie musze tłumaczyć nikomu jak wygląda angielski tydzień :P
Także nie ważne jaką droge wybierzesz...

-Najprzyjemniejszy zapach to..

Mmmmm... Świerzo otwarte

-Chciałbym aby ze świata zniknęło..

No ku*wa 0% na co to komu

A tak bardziej na poważnie irytują mnie ludzie którzy nie potrafią pić, piją za dużo albo tylko piją... bądź tacy którzy nie potrafią sie po nim zachować i mają dziwne akcje i szerzą przemoc w domu...

-Mój najważniejszy dzień jak dotąd to..

Moje urodziny? Chyba... nie wiem cięzko powiedzieć...
Może coś większego wyjdzie z tego kanału i to bedzie mój najlepszy dzień?
Nie mój happy birthday a moje happy beers day przekonamy się =)

To by było na tyle :)

Chciałbym jeszcze raz podziękować @rozku za ciekawą inwencje, a ja mam nadzieje że podobało wam się moje przedstawienie odpowiedzi.
Oczywiście w pytaniach nawiązywałem do mojego kanału i na niektóre zamiast odpowiadać w 100% szczerze dałem się lekko ponieść fantazji i w czuć się w role postaci którą mam zamiar stworzyć =)
Pozdrawiam i trzymajcie się ciepło i oczywiście zdrówka !

@happy-beers-day

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59698.94
ETH 2303.28
USDT 1.00
SBD 2.51