Konkurs organizowany przez @rozku na #pl-blog

in #pl-blog6 years ago

Witam Państwa bardzo serdecznie :)
Oto kilka odpowiedzi na pytania zadane przez @rozku :)

-Utwór mojego życia to..

-To, co zawsze muszę mieć w lodówce to..
milk-2474993__340.jpg
Źródło: https://pixabay.com

-Podróżowanie to dla mnie..
Sposób na ciekawe spędzenie czasu i poznanie nowych zakątków świata a przede wszystkim Polski :)

-Film, z którego nigdy nie wyrosnę..
MATRIX - po obejrzeniu byłem skłonny zaakceptować to, że pokazana tam rzeczywistość jest tą prawdziwą :)

-Gdy mi smutno, to..
Czekam, aż mi przejdzie :)

-Książka, która zmieniła moje życie to...
Ta, która przeczytałem, jako pierwszą... Od tamtego momentu nie mogę się zatrzymać i ciągle czytam :)

-Mam ciarki, gdy...
Jestem na dobrze nagłośnionym koncercie muzycznym. Niektóre utwory potrafią wywołać u mnie ciarki - czasami ze względu na wokal, a innym razem za sprawą muzyki.

-Nie wyobrażam sobie wypoczynku/ urlopu bez...
Wędrówki po górach.

-Mój dom marzeń to...
Szczęśliwa rodzina w miejscu, w którym obecnie mieszkam. Nic lepszego od tego, co teraz mam, nie jest mi potrzebne :)

-Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem...
Staje się przyjacielem kogoś innego... A potem jeszcze kogoś innego itd.

-Mój szacunek wzbudza...
Ktoś, kto jest prawdziwym fachowcem w jakiejś dziedzinie. Nie chodzi o "fachowców" ...

-Góry są dla mnie..
Celem częstych nawiedzin :)

-Marzenie, które jeszcze przede mną, to...
Zostać delfinem na STEEM-ie ;)

-Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak...
Ten filmik z YT :)

-Najprzyjemniejszy zapach to..
Zapach napalmu o poranku... ;)
A poza tym to zapach pysznego obiadku :)

-Chciałbym aby ze świata zniknęło...
Plemię polityków...

-Mój najważniejszy dzień jak dotąd to...
Ten, w którym spotkałem swoja druga połówkę :)

Sort:  

Za ten Kult "Polska", napalm o poranku XD i tych polityków leci ogromna łapa w górę :)

Wielkie dzięki :)

super śmieszny ten filmik, serio. Pozdrawiam!

Aż sobie ściągnąłem tą muzyczkę na telefon :) pozdrawiam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65306.74
ETH 3488.89
USDT 1.00
SBD 2.51