Konkurs Pl- Blog

in #pl-blog6 years ago (edited)

Przedstawiam Wam Kochani moją wersję odpowiedzi na pytania konkursowe.
Dzięki Rozku za inspiracje :)

Pytania

-Utwór mojego życia to..
-To, co zawsze muszę mieć w lodówce to..
-Podróżowanie to dla mnie..
-Film, z którego nigdy nie wyrosnę..
-Gdy mi smutno, to..
-Książka, która zmieniła moje życie to..
-Mam ciarki, gdy..
-Nie wyobrażam sobie wypoczynku/ urlopu bez..
-Mój dom marzeń to..
-Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem..
-Mój szacunek wzbudza..
-Góry są dla mnie..
-Marzenie, które jeszcze przede mną, to..
-Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak..
-Najprzyjemniejszy zapach to..
-Chciałbym aby ze świata zniknęło..
-Mój najważniejszy dzień jak dotąd to...

Odpowiedzi

„Życie jak poemat” to dla mnie dobry temat
w lodówce muszę mieć zdrowy schemat
podróżowanie to dla mnie wymarzony relaks
„Tytanik” to film z którego nie wyrosnę
gdy w sercu mam smutek wypatruję wiosnę
„Potęga podświadomości ” zmieniła moje życie
mam ciarki gdy niesamowity wokal słyszę
nie wyobrażam sobie urlopu bez wyjazdu nad wodę
mój dom z marzeń gdzieś nad morzem w nim radość i zdrowie
przyjacielowi który odchodzi życzę powodzenia
mój szacunek wzbudza ktoś kto upada i do kupy się zbiera
góry są dla mnie zachwytem dla dzieła Boga
i wyznacznikiem by się nie łamać bo można je pokonać
marzeniem jest przeżyć dobrze życie
lubię gdy zapach kawy budzi mnie o świcie
rozśmieszyły mnie ostatnio słoneczne okulary
które w trakcie zakładania w mak się rozsypały
chciałabym żeby na świecie zniknęło zło i cierpienie
a w zamian dobra płyneły strumienie
każdy dzień w życiu jest najważniejszy
bo nigdy się drugi raz nie powtórzy

DSC_0106.JPG

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68363.69
ETH 2642.16
USDT 1.00
SBD 2.69