INWAZJA WIRUSÓW by @dedarknes

in #pl-blog6 years ago (edited)

Koniec wakacji, zaczął się wrzesień z deszczową pogodą i jak widać wirusy już na to tyko czekały.
Już od wczoraj zaatakowały moje dzieci z typowymi oznakami - kaszel i katar.
Nas to by mogło dopaść ale dzieci mi szkoda.
Dobrze że mam zapas miodu i soku malinowego.

20180911_112531.jpg

Dodałam już je do kompotu, który zrobiłam z truskawek, malin, jagód i żurawiny.
Narazie jest jeszcze gorący.
Zapach miodu można poczuć już od razu a sam smak kompotu jest lekko kwaskowy ale z pyszną nutą miodu lipowego.

20180911_112508.jpg

Tylko oby dla dzieci był smaczny.
Muszę dodać, że domowej roboty (z tego roku) sok malinowy idealnie się skomponował i jak widać kolor jest mocno czerwony.

Dziękuję i chrońcie się przed najeźdźcami.

Sort:  

Jesień to zmasowany atak wirusów !!! 🤢

zaczoł się
Do poprawki :)
Dużo zdrowia!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62956.16
ETH 2588.54
USDT 1.00
SBD 2.74