FutureNet_NEWS - FutureNet z nową stroną startową.

in #pl-blog6 years ago

FutureNet wprowadziło zmiany w wyglądzie strony startowej. Poprzednia  strona wyglądała bardzo ubogo, a jak podoba Wam się obecna ?

 


Firma chwali się również na swojej stronie usługami, jak i produktami, jakie ma w swoim wachlarzu. Proszę, jednak zwrócić uwagę na bardzo ważną rzecz. 

 Nie widać tutaj nigdzie FutureAdPro, czyli Platformy reklamowej REVSHARE od futurenet. Dosyć zastanawiające, ponieważ to głównie dzięki  FutureAdPro platforma ( społecznościowa) futurenet jest tak popularna, a więc nie powinni od tak zapominać o FAPie.  

A co WY sądzicie o całej tej sytuacji z brakiem platformy FAP, wśród usług/produktów marki futurenet i co sądzicie o nowym wyglądzie strony ? 

Sort:  

Nie nie podoba nam sie, zwłaszcza twoja nachalna reklama tego dziadostwa zostałeś oflagowany za ostatni podobny wpis i wrzucasz znow o tym samym tylko potwierdzasz poziom inteligencji ludzi zapakowanych w tego typu wynalazki

proszę zobaczyć opis mojego kanału, ja tutaj nie zamierzam nikogo na nic namawiać, tylko informować o zmianach itp. Dodatkowo zamierzamy przeprowadzać testy takich programów, żeby ludzie nie musieli rejestrować się i tracić kasy. Ludzie często nie mają czasu na sprawdzanie projektów i tym się właśnie zajmować będziemy. A ten artykuł informuje tylko o zmianach jednej z takich firm. Poprzedni post jest zablokowany mimo 7 głosów, a sądziłem, że ta platforma jest dla wszystkich. Przypominam, że żadnych linków nie widać, żadnego kontaktu do mnie nie ma. Tutaj będą wstawiane newsy w sposób neutralny. Nie zamierzamy nikogo namawiać na jakiś biznes. Jak widzę, tutaj tylko można pisać o krypto i ICO. Mam nadzieje, że nie ma tutaj artykułów o cudownym dascoinie, bo to by było niezręczne, kiedy moje posty są usuwane, a takie o dascoinach, czy innych śmeisznych krypto zostają.

Walczymy z każdą piramidą finansową, jak dasz link do Dascoina to też sflagujemy, do Onecoina też. Podsyłaj info o piramidach.

Aha, sam też nie publikuj

okej, nie zamierzam publikować żadnych artykułów związanych z piramidą finansową. |Proszę zwrócić uwagę, ze nie chwalę żadnej z tych firm. Z tego co widzę muszę zmienić temat artykułów, a szkoda, bo zamierzenie było raczej dla dobra ludzi. Mam pytanie, czy można zmienić nazwę użytkownika, czy trzeba nowe konto robić ?

okej, nie zamierzam publikować żadnych artykułów związanych z piramidą finansową.

Ale właśnie to zrobiłeś.

Z tego, co wiem. FutureNet nie jest piramidą finansową. hmm... ciekawe. Przypominam, że nie jestem żadnym fanatykiem tej firmy itp. Po prostu nie widzę, żeby od strony prawnej FN był piramidą. To oznacza, że ludzie na steemit, którzy nie mają wiedzy na temat tego typu programów,a le mają za to $$$ decydują, co jest prawdziwe,a co nie... Chyba steemit nie chciał, aby tak wyglądała platforma. Ciągle się uczę tej platformy i jeszcze wiele muszę poczytać, bo wolności słowa tutaj raczej nie ma. A i jeszcze mam ostatnie pytanko, czy jak są artykuły na temat ZUSu są blokowane? Przecież to jest jedna z największych piramid finansowych.

Niestety wobec ZUSu nie zostały podjęte czynności przez prawo (a szkoda). Wobec FN tak

Jest dla wszystkich, im więcej będziesz pisać tym lepiej. Ale jak widzisz społeczność uznała, że temat "byznesów" jest śliski i stąd te głosy.

Dzięki za motywacje, ale jak twierdzisz, ze społeczność to 1-2 osoby, którym nie podoba się dany artykuł, bo najprawdopodobniej kiedyś gdzieś stracili na podobnym biznesie i nie chcą zrozumieć jak działa np. FN to okej. Swoją droga jestem przekonany, ze nawet nie przeczytali wpisu, tylko po tytule twierdzą, ze coś jest złe.... Zastanawiam się, jak mam sprawdzać firmy, a następnie dzielić się nimi tutaj, skoro będą banowane moje wpisy. Nie ważne. Raz jeszcze dzięki za motywacje.

Ja dałem minusa i dokładnie wiem dlaczego. Nigdy nie straciłem na tym "szajsie", ale mam go rozpracowanego i uważam tego typu sieci za wysoce niemoralne, a wręcz debilne. Jeśli nikt nie dał łąapek w gór,ę to znaczy że zgadzają się z oceną tych dwóch osób.

Zastanawiam się, jak mam sprawdzać firmy

Nazwa "firma" dla takich tworów to moim zdaniem nadużycie. Bo to są scamy przez duże S. Oczywiście jakieś tam formy mlm są dopuszczalne w PL, ale np na pewno nie taki syf jak dascoin, który jest na wszelkich możliwych redlistach różnych krajów. Do tego wystarczy kilkanaście minut przetrzepywania rejestrów spółek np. Hong Kong ma taki rejestr w internecie i za parę złotych sprawdzisz raporty nt takich firm, ich kapitał zakładowy, prezesów - słupów itd. Polecam i przy okazji pytam, dlaczego fani tych scamów nie sprawdzają tego typu rzeczy jeśli dane o ściemie są na wyciągnięcie ręki?

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62102.06
ETH 2415.08
USDT 1.00
SBD 2.49