17 Odpowiedzi na Konkurs Organizowany przez Rozku.

in #pl-blog6 years ago (edited)

IMAG0456 — kopia.jpg

-Utwór mojego życia to„ Boys Boys Boys”.
-To, co zawsze muszę mieć w lodówce to parówki.
-Podróżowanie to dla mnie krótka chwila relaksu.
-Film, z którego nigdy nie wyrosnę to „ Seksmisja”.
-Gdy mi smutno, to włączam kabaret.
-Książka, która zmieniła moje życie to ta której jeszcze nie napisano.
-Mam ciarki, gdy mam wejść do lodowatej wody.
-Nie wyobrażam sobie wypoczynku/ urlopu bez plaży i słońca.
-Mój dom marzeń to dom na drzewie nad oceanem.
-Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem jest tylko mglistym znajomym.
-Mój szacunek wzbudzają osoby nie w pełni sprawni.
-Góry są dla mnie wyzwaniem.
-Marzenie, które jeszcze przede mną, to Bitcoin po 500000 dolarów.
-Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak awaria drona spadającego do ogrodu.
-Najprzyjemniejszy zapach to zapach rosy o poranku.
-Chciałbym aby ze świata zniknęło wszystko co niszczy ziemie.
-Mój najważniejszy dzień jak dotąd to dzień w którym uwolniłem się od nałogu.

Sort:  

Congratulations @coincollecto! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65359.95
ETH 3492.90
USDT 1.00
SBD 2.51