Takich to powinni odstrzeliwywać na miejscu.

in #pl-blog6 years ago (edited)

http://cartests.net/2018/10/01/tragiczny-wypadek-polskich-superaut-w-slowacji-czolowe-zderzenie-ferrari-i-porsche-ze-skoda/

Jak chcecie się pościgać półgłówki to na tor. W Need For Speeda będą się bawić po drogach.


Btw. Co tam u mnie słychać? Nic ciekawego. W zeszłym tygodniu były pierwsze przymrozki, w pracy mnie "przetrzepało", że chodzę teraz przeziębiony. Byłem na "Klerze" w kinie w niedzielę (recenzja w innym miejscu), w sobotę zablokowałem Car...nera na wszystkich social mediach, bo mnie wku... zdenerwował, nic ciekawego w sumie.

Sort:  

Ja z Carrio zrobiłem to samo jakiś czas temu.Hipokryta i tyle.Z czasem każdy to zauważy.

To już zamknięty rozdział. Wywalone jajeczka na niego.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65870.41
ETH 2675.73
USDT 1.00
SBD 2.89