Mój październik.

in #pl-blog5 years ago (edited)

Gdyby kogoś to obchodziło to jeszcze żyję.

W poniedziałek byłem u lekarza, dał mi 2 dni L-4. Przepisał mi antybiotyk i leki rozkurczowe na brzuch.
Wczoraj byłem w laboratorium, aby pobrali mi krew i mocz.
A dzisiaj, zaraz idę z wynikami do lekarza.

Oby to była "tylko" kamica nerkowa. A jak to nie, to trudno. Wywalone.

Mój październik2.jpg

Edit.

Jestem już po wynikach z laboratorium. Jak powiedział lekarz, cytując towarzysza Anatolija Diatłowa : "Not great, not terrible". Jutro po robocie (bo ciężko było dać dzień L-4) idę na badanie USG brzucha, a w przyszły czwartek, jak skończę antybiotyk, znowu na badanie krwi.

Tak zaczyna się starość. Latanie po lekarzach.

Sort:  

Zdrówka życzę

Zdrowka zycze

Dziękuję.

Zdrowia, bo zdrowie najważniejsze.

Dziękuję.

2 dni tylko? Dasz radę tak szybko wrócić do pracy?

Posted using Partiko Android

No a jak, jutro do roboty, a potem na badanie USG. Przecież to jest Polska. 😆

Obejrzyj sobie ostatni Vlog Atora @wideoprezentacje o ZUS-ie. 😉😆

Masakra... Powiem Ci, że w Niemczech sam lekarz powiedziałby Ci ile powinieneś mieć zwolnienia żeby dojść do siebie i nie puściłby Cię dopóki nie byłoby wszystkich badań zrobionych, chyba że sam chciałbyś wrócić do pracy.

Posted using Partiko Android

W każdym normalnym państwie powinno tak być, ale Polska nie jest normalnym państwem.

Może kiedyś będzie (za 4 lata xD)

Posted using Partiko Android

Zdrowia życzę. Trzymam kciuki, by wszystko było ok.

Dasz radę, dużo zdrowia życzę i pozdrawiam :)

Dziękuję.

Hi, @bartheek!

You just got a 1% upvote from SteemPlus!
To get higher upvotes, earn more SteemPlus Points (SPP). On your Steemit wallet, check your SPP balance and click on "How to earn SPP?" to find out all the ways to earn.
If you're not using SteemPlus yet, please check our last posts in here to see the many ways in which SteemPlus can improve your Steem experience on Steemit and Busy.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64359.49
ETH 2619.41
USDT 1.00
SBD 2.83