Moje odpowiedzi do konkursu organizowanego przez @rozku.

in #pl-blog6 years ago

Witam wszystkich Steemian bardzo serdecznie, a oto moja garstka odpowiedzi na konkurs organizowany przez @rozku. Na początku chciałem zrobić takie sarkastyczne odpowiedzi w stylu @mmmmkkk311, ale postanowiłem się powstrzymać i potraktować ten konkurs nieco poważniej.


Zaczynamy!

blog.jpg

Źródło: https://pixabay.com/pl/blog-internet-w-sieci-web-2355684/

-Utwór mojego życia to... Ciężki wybór... Chyba Pink Floyd - "Comfortably Numb"

-To, co zawsze muszę mieć w lodówce to coś do picia (niekoniecznie alkohol).

-Podróżowanie to dla mnie poznawanie nowych miejsc, kultur, zdobywanie wiedzy, ale... nie stać mnie na dalsze podróże :(

-Film, z którego nigdy nie wyrosnę to pierwsza część "Powrót do przyszłości".

-Gdy mi smutno, to słucham muzyki i piję.

-Książka, która zmieniła moje życie to najprawdopodobniej Paulo Coelho "Weronika postanawia umrzeć", zgadnijcie czemu.

-Mam ciarki, gdy słucham solówek gitarowych granych przez Davida Gilmoura (Pink Floyd).

-Nie wyobrażam sobie wypoczynku/ urlopu bez rodziny. Z resztą nie stać nas na urlopy, więc wypoczywamy w domu.

-Mój dom marzeń to dom ciasny ale własny i bezpieczny dla rodziny.

-Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem... Nie wiem, nigdy żadnego nie miałem. Tylko same znajome twarze. Uważam, że w obecnych czasach nie ma czegoś takiego jak przyjaźń (chyba że masz $$).

-Mój szacunek wzbudza szczerość i uczciwość ludzka.

-Góry są dla mnie za wysokie :)

-Marzenie, które jeszcze przede mną, to... Zdobyć trochę więcej pieniędzy, by poprawić byt mojej rodziny.

-Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak moja własna głupota i wyniki Legii w eliminacjach do Ligi Mistrzów (podgapione od @mmmmkkk311).

-Najprzyjemniejszy zapach to zapach lasu i powietrza tuż przed burzą.

-Chciałbym aby ze świata zniknęło zło i politycy.

-Mój najważniejszy dzień jak dotąd to... nie pamiętam.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58394.86
ETH 2618.86
USDT 1.00
SBD 2.39