You are viewing a single comment's thread from:

RE: #pl-blog - moje odpowiedzi

in #pl-blog6 years ago

No to jest typowo muzyczny post, fajnie wyszło. Jak słyszę ten utwór wykonany przez zespół Metallica, to mnie krew zalewa że nie byłem na tym koncercie, a miałem jechać, ale nie bo Pracaaaaaa!
Ps. Wyrażasz zgodę żeby ten post został podbity przez #perpetuummobile

Sort:  

To, to ja wiem doskonale, tylko nie wiem czy chcesz sam od siebie głos, znaczy ode mnie w Twoim imieniu. Kurde już sam się pogubiłem. Post jest w pl-muzyka, w którym jestem opiekunem i na ten Tag dostałem od ciebie środki żeby wspierać fajne wpisy. A ten wpis jest fajny.

Ja dodałem siebie na blacklist, więc to nie zadziała. Inna sprawa to to że gdybym chciał to sam bym sobie podbił. Dzięki za miłe słowa.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65359.95
ETH 3492.90
USDT 1.00
SBD 2.51