Sort:  

Zastanawia mnie po co w ogóle jest taka opcja.

[HF19] Zgodnie o obecnymi zasadami , jeśli autorzy głosują od razu na siebie, otrzymują nagrodę autorską, 100% nagrody pochodzącej z ich głosu oraz część nagrody kuratorskiej pochodzącej od osób, które zagłosują później. Każdy kurator, który zagłosuje w tym samym czasie co autor (czyli od razu) otrzyma 0% nagrody kuratorskiej. To daje autorom niesprawiedliwą przewagę, ponieważ autor może zarabiać dodatkową nagrodę kuracyjną poprzez głosowanie na samego siebie.

[HF20] Aby wyeliminować tę przewagę, część nagrody kuratorskiej traconej przez głosowanie przed końcem okna kuracji będzie wracała do puli, zamiast być przyznawana autorowi, zwiększając w ten sposób też ogólny odsetek nagród wypłacanych kuratorom.

Wydawało mi się że te środki pójdą na głosujących na post po mnie. Gdzieś tak wyczytałem, może coś źle zrozumiałem. Generalnie nie głosuje na siebie, dla kasy, tylko dla podniesienia pozycji postu w tagach.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56651.60
ETH 2364.32
USDT 1.00
SBD 2.27