Przebiegnijmy razem 100 tys. kilometrów

in #pl-bieganie6 years ago (edited)

Witajcie

Proponuję wam zabawę biegową. Chodzi o to abyśmy wszyscy razem przebiegli 100 tys. km. Aby wziąć udział w zabawie potrzebujesz tylko butów i aplikacji w telefonie, która będzie monitorowała nasz bieg. Po każdym zakończonym biegu wrzuć post na Steemit w którym dodasz screen z aplikacji. Użyj koniecznie tagu „run100kkm”. Napisalem również post anglojęzyczny, więc liczymy na uczestników z innych krajów. W każdą niedzielę będę podliczał nasze kilometry. Nie liczy się czas i szybkość, a dystans biegu z osobą towarzyszącą liczy się podwójnie(jeżeli udokumentujesz to zdjęciem :) Miło będzie również jak podasz gdzie biegasz.

Pozwólcie, że zacznę

Lublin

Dlaczego to robię ?

Kiedyś biegałem szybko i dobrze. Potrafiłem zająć niezłe miejsce w półmaratonie, pokonując dystans w 1:40h. W biegu na 10 km udało się złamać 42 minuty. Fajnie to się rozwijało ale przyszły problemy ze zdrowiem. Zwichnięta rzepka w kolanie zamknęła mnie w domu na kilka miesięcy, następnie delikatne problemy z nierównomiernym biciem serca.Teraz, gdy wszystko się ustabilizowało, a lekarz dał zielone światło znowu wkładam buty biegowe i latam. Chociaż trudno będzie mi osiągnąć rezultaty jakie miałem kiedyś, na pewno jestem w stanie cieszyć się bieganiem. A razem raźniej, nawet wirtualnie. 100 tys. Kilometrów to fajne wyzwanie i wierzę, że gdy każdy dołoży do tego cegiełkę to zbudujemy ten dystans :) zapraszam każdego do zabawy!
Sort:  

Super akcja! Wchodze w to!!! Biegam codziennie

Ciekawa akcja :D Tym bardziej, że na dworze robi się cieplutko, a ja mam ochotę rozruszać swoje nogi.

Dałeś radę przebiec półmaraton? Nieźle! :) Moja siostra o tym myślała, to jej takie małe marzenie.

Bieganie jest fajne, ale niestety łatwo można obciążyć nasze biedne stawy, więc warto jakbyś jeszcze zrobił jakiś wpis o tym jak BEZPIECZNIE biegać. Ja bym chętnie coś o tym przeczytał :)

Podsumowując, cała akcja wydaje mi się super i na pewno wezmę w niej udział.
PS: jesteś z Lublina? Bo ja też :P

Tak z Lublina :) dałem radę, był to półmaraton Lubartowski, ale teraz byłoby bardzo ciężko. Świetny pomysł na artykuł i jutro się za to zabieram :)

Chętnie sie dołącze do biegania . Super pomysł tylko zmienie aplikacje 😊

Aplikacja może być jaka chcesz :)

ja wam moge dokręcić rowerem kilometry
30184660_1685731664847948_1397939142_n.png
a tak poważnie to powodzenia :) pozdrawiam

Podoba mi się Twoja inicjatywa.Dorzucam swoją cegiełkę.Trzymam kciuki aby się udało!!run.jpg

Congratulations @rolsonpatison! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66384.36
ETH 3272.25
USDT 1.00
SBD 4.27