Wakacyjne ombre <3

in #pl-beauty6 years ago (edited)

RECENZJA
Neonowe pyłki do ombre Born Pretty.
Kolory w zestawie- niebieski, zielony, żółty, pomarańczowy, różowy i fioletowy.
cena: 2,29€/ $2,60, ja zapłaciłam 2,22€
link: http://ali.pub/2l1s84
Zamówione: 07.05.2018r
Otrzymane: po niecałym miesiącu

IMG_20180616_093645.jpg

Od jakiegoś czasu polskie marki wpuszczają na rynek neonowe pyłki i modnymi stały się paznokcie zrobione z ich użyciem. Pyłki typu Smoke Powders nie są w Polsce drogie, ale postanowiłam wypróbować te dostępne na Aliexpress, gdyż w cenie jednego zakupinego w naszym kraju mamy sześć z Chin. :D
Kolory są naprawdę soczyste i neonowe. Świetnie się przyklejają do warstwy dyspersyjnej i zrobienie dzięki nim ombre stało się naprawdę szybkie i proste. Wystarczy położyć warstwę białej hybrydy, bądź żelu wklepać pyłki gąbeczką, na którą wcześniej nałożyliśmy wybrane kolory, pokryć topem i gotowe! :)
Ja swoje ombre wykonałam przy pomocy zwykłej gąbki kuchennej, a właściwie jej kawałka. Próbowałam też tymi do makijażu dostęnymi na przykład w Rossmannie, obie metody sprawdzają się dla mnie tak samo.
Testuję również akrylożel z Aliexpress, więc zbudowałam paznokieć za jego pomocą w kolorze clear, zmatowiłam, nałożyłam tylko bazę hybrydową i od razu wklepałam pyłki, pokryłam dwiema warstwami topu, efekt finalny widać na zdjęciu. Jest to super sposób na szybkie mani, piękne i efektowne! :)
Bardzo polecam wszystkim, którzy lubią ombre i neonowe kolory, każdy z nich można nałożyć na cały paznokieć sam i będzie wyglądało to jak żywy kolor hybrydy, bądź żelu. ;)

Moja ocena: 10/10 :)

IMG_20180616_155549.jpg

IMG_20180616_155750.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66293.76
ETH 3282.25
USDT 1.00
SBD 2.70