1. Mixa krem na dzień

in #pl-beauty6 years ago

Dzień dobry! 😍

1.JPG

Znacie linie hyalurogel od Mixy? Jakiś czas temu byłam recenzentką produktu do demakijażu tej marki dzięki wizaz, następnie wygrałam konkurs i otrzymałam kilka produktów Mixy. 😊 Muszę przyznać, że kremy z tej serii przypadły mi do gustu. krem na dzień ma dosyć gęstą kremowo-żelową konsystencję, ładnie pachnie i wystarczy nałożyć odrobinkę co sprawia, że jest bardzo wydajny! Co najważniejsze- świetnie nawilża i nie jest to chwilowe nawilżenie, czuć, że skóra jest nawodniona na dłużej. Jednak nie z każdym podkładem się lubi. Niestety już mi się kończy i używam, go w dni kiedy się nie maluje, lub wykonuje makijaż trochę później. Szczerze polecam!❤ W szczególności, że cena jest bardzo przystępna. 😊😊

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66149.79
ETH 3275.66
USDT 1.00
SBD 2.71