Sort:  

Congratulations @kapitanpolak! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Świetna recenzja! Gierka zdaje się robić wrażenie, ale nie mam na nią wystarczającej ilości czasu...

Bardzo lubię stellaris, w ogóle paradox to mistrzowie strategii. Najlepsza dla mnie niezmiennie EU, ale również ich wersja "sim city" świetna, Victoria była super, oby zrobili nową wersję, no i średniowieczna wersja EU, ale ta mi się najmniej podoba (nawet zapomniałem nazwy ;))

Dokładnie, przy czym CK2 lepsze, o ile pamiętam jedynke to była jakoś źle zbalansowana, nie pamiętam dokładnie, ale udało mi się jako polski książę zostać królem Francji i byłem na drodze do korony Cesarstwa Niemieckiego i to w jakiś głupi sposób.
No tak też lubię te klimaty, ale gra prawdziwymi państwami też ma swój specyficzny urok. Właśnie nie wspomniałem o HoI! Ile ja się namęczyłem żeby uratować Polskę przed Hitlerem i Stalinem! :(

lubie gry Paradoxu. W to nie grałem, a Master of Orion jakoś mnie zniechęcał. Za to pykałem namiętnie w prawie wszystkie Cywilizacje

I just upvoted You! (Reply "STOP" to stop automatic upvotes)

Hi @kapitanpolak! You have received 0.1 SBD tip + 0.01 SBD @tipU from @cardboard :)

@cardboard wrote lately about: Streaming On Dlive - Why Is It Working So Bad? Is There Any Maintenance Work Being Done? Feel free to follow @cardboard if you like it :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63156.23
ETH 2560.33
USDT 1.00
SBD 2.83