Biorę ślub - mój największy błąd!!

in #pl-artykuly6 years ago (edited)

Biorę ślub - mój największy błąd!!

Dzień dobry Kochani,

Ilekroć wspominam jeden z piękniejszych dni w moim życiu, kiedy to przyrzekałam mojemu Lubemu miłość do końca to mam poczucie pewnego żalu. Żalu, którego już nie odkupię w żaden sposób. I choć nie naprawie już swojego błędu to mogę przestrzec inne przyszłe Panny młode alby nie zrobiły tego, co ja.

Kiedy to kilka lat temu przygotowywałam się właśnie do roli panny młodej, nie zdawałam sobie sprawy jak ważne są to rzeczy, w zasadzie zaraz po panu młodym i wielkiej miłości do niego chyba najważniejsze.

I to właśnie w tym dniu zamiast skupić się na pięknych i strojnych dodatkach postawiłam na blask mojej sukni i skromność w biżuterii. Oh! Jak żałuję ze nie znałam wtedy techniki, w jakich w chwili obecnej tworze teatralne naszyjniki. Dziś moja kreacja na ślub wyglądałaby dużo bardziej olśniewająco a cudna, świecąca biżuteria równoważyłaby piękno sukni.

Akcesoria i dodatki dopełniające piękną, bogatą w kryształy suknię ślubną, bo właśnie o nich tutaj mowa, powinny grać jedne z głównych skrzypiec.

2.jpg

Dzisiaj pomagam takim Pannom Młodym, jaką byłam ja kilka lat temu. Staram się je uświadamiać jak ważną role gra biżuteria w tym dniu. Nie stawiajmy na skromność, to jedyny dzień, w którym możemy błyszczeć jak prawdziwe księżniczki. Jeżeli jeszcze nie wybrałaś dodatków ślubnych ja Ci w tym pomogę. Na pewno nie pożałujesz.

Od czego zacząć?

Nie od dziś wiadomo, że na każdym ślubie najważniejsza jest Panna Młoda, która chce błyszczeć na tle innych. A co sprawia, że czujemy się w tym dniu wyjątkowo?

Odpowiedz jest banalnie prosta.

To właśnie SUKNIA i dodatki robią z nas księżniczki. Kiedy już wybierzemy ta najwspanialsza, najpiękniejsza i jedyną w swoim rodzaju suknie możemy zastanowić się, co będzie świetnym dopełnieniem całości?

Bardzo ważne jest określenie kształtu dekoltu sukni, dzięki temu będziemy wiedzieć, jaki kształt biżuterii będzie pasował nam najbardziej. Musimy również zastanowić się, jakim elementem biżuterii chcemy się ozdobić. Czy będzie to bransoletka z kolczykami a może strojny naszyjnik a może wszystko na raz?

3.jpg

4.jpg

Większość przyszłych Panien Młodych już z góry ma określone jak wyglądać ma ich wymarzona biżuteria ślubna, bardzo często staram się ich wizje przelać na papier, aby mogły, chociaż po części wyobrazić sobie efekt finalny. Często tez proponuje im autorskie rozwiązania. Lub po prostu razem tworzymy projekt w trakcie trwania długich rozmów o oczekiwaniach.

5.JPG

6.JPG

7.jpg

Pamiętajcie również jak istotny jest kolor naszej sukni ślubnej. Jest wiele odcieni bieli zaczynając do alabastrów po przez kości słoniowe i ecru kończąc na perłach oraz porcelanach. Tak to wszystko różni się od siebie niuansikami, ale jak istotnymi. Gama kolorów sutaszu na szczęście jest tak duża, że odpowiednio mieszając odcienie dobierzemy odpowiednia barwę.

8.jpg

Dzięki właśnie tej gamie kolorów naszą biżuterię ślubną możemy przełamywać zaskakującymi połączeniami barw. Wszystko zależy od waszej fantazji. Może być stonowanie i elegancko lub całkiem przekornie.

9.jpg

A kiedy już ślub mamy dawno za sobą, z naszych małych dam również możemy uczynić małe księżniczki.

11.jpg
12.JPG
13.JPG

Dodatków do ślubnej biżuterii jest tysiące, wystarczy tylko odrobina fantazji. Czy będzie to biżuteria mała i skromna czy wielka i bogata to wszystko zależy od waszych upodobań.

Przygotowując się do tego pięknego i uroczystego dnia pamiętajcie, że nie musicie wybierać tej gotowej wykonanej w setkach sztuk oklepanej biżuterii. Jest mnóstwo rękodzielników, którzy chętnie pomogą wam w realizacji wymarzonej stylizacji ślubnej. Wykonają wasze pomysły, dopasują odpowiednie kolory i wybiorą najlepsze materiały. Wystarczy im zaufać.

14.jpg
15.JPG
16.jpg
17.jpg
18.jpg
19.jpg
20.JPG
21.jpg

Kochane przyszłe Panny Młode wiedzcie proszę o tym, że każdy wzór sutaszowy można zaadoptować, jako biżuterię ślubną. Nie zrażajcie się wielobarwnymi wyrobami, wszystko można zmienić i odpowiednio dopasować. Odpowiedni dobór kamieni i koralików z oklepanego wzoru może uczynić małe dzieło sztuki.

22.jpg

Kochane nie bójcie się ekstrawagancji, ten dzień należeć ma tylko do was. Macie czuć się pięknie i wyjątkowo a biżuteria ma to podkreślać. Życzę wam wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia. Olśniewajcie świat każdego dnia.

koniec.jpg

Dziękuję, że dotrwaliście do tego miejsca. Mam nadzieję, że troszkę Was zainspirowałam.

Pozdrawiam Kasia Voitak.

Sort:  

Piękna bizuteria i przepiękne zdjęcia ślubne!

Żałować może i jest czego, ale mądrość ludowa mówi "szewc bez butów chodzi" i tym oto sposobem wszystko się zgodziło. :)

Bardzo dziękuje Kochana 😘 w 100% zgadzam się z Tobą 😁

Nie mogę się napatrzeć na te Twoje małe arcydzieła! 😀

Dzięki @foodini 😁 z wzajemnością 👍😃

W pierwszej chwili myślałem, że ten błąd jest już zawarty w tytule ;)
Cóż, powiem ci, że twoja kreacja (z dnia ślubu) bardzo do mnie przemawia, taka minimalistyczna. I nie odwraca uwagi od tego co najważniejsze. Ale ja to facet jestem to mnie nie słuchaj ;) No i reasumując - ciągle słaby ze mnie klient (ale koraliki oczywiście bardzo ładne :D)

Dziękuje 😃 mnie tez się podoba minimalizm 😉 ale nie zaszkodziłaby ta przysłowiowa „kropka nad i”

Przepiękny fach który masz w swoich dłoniach. Tylko podziwiać Gratulacje.

Bardzo dziękuje 😘

hehe ale clickbejtowy podtytuł :) Myślałem, że będzie o użalaniu się nad marnym losem żony lub o tych złych facetach. A tu taka ładna niespodzianka! :)

Też się złapałem, ale biżu mi wynagrodziło. 😉

Taki chwyt marketingowy 😆 😁

Po przeczytaniu tytułu pomyślałem, że oto nieszczęśliwa żona będzie wylewała wiadro żółci na męża - nieudacznika i ostrzegała inne kobiety przed podobnym błędem życiowym:). Kamień z serca, że artykuł traktuje o czymś innym.Pozdrawiam!

Heheh 😅grunt , ze przeczytałeś 😃

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64332.82
ETH 3146.25
USDT 1.00
SBD 4.17