Electroneum czyli drobne kieszonkowesteemCreated with Sketch.

in #pl-artykuly6 years ago

Electroneum, czyli drobne kieszonkowe.

Witam.
Postanowiłem sobie wypróbować ciekawą kryptowalutę i powiązaną z nią aplikacje Electroneum.
Jest to aplikacja na androida, nie wiem czy jest na IOS, która jest koparką jak równiesz portwelem wspomnianej kryptowaluty.
Jest ona prosta i przyjemna w użyciu, instalujemy ze sklepu Google Play i korzystamy.

Jak korzystać z aplikacji Electroneum?

Instalujemy ją na telefonie i uruchamiamy.
Pokazuję się nam strona do logowania i rejestracji oczywiście po angielsku, jest tam opcja logowania przez facebooka więc z niej skorzystałem.
Po zalogowaniu się przez facebooka pokazuję się monit aby dokończyć przez przeglądarkę i zaraz dostajemy wiadomość email na adres powiązany z facebookiem w którą musimy wejść i potwierdzić adres email.
Czy myślelisście że to już koniec procedury zakładania konta?
Skąd że, jeszcze mamy kilka kroków do wykonania.
Pierwszym krokiem jest podanie adresu email do odzyskania PINu.
Drugim krokiem jest stworzenie PINU.
Kolejnym jest jakiez zaznaczenie jakiś zasad czy czegoś tam, przynajmniej chyba 5 ptaszków do zaznaczenia i oczywiście przy każdym kroku trzebało zaznaczyć ptaszek że nie jestem robotem.
Po całej tej zabawie wchodzimy w aplikacje i logujemy się za pomocą facebooka, po czym znowu email o autoryzacji urządzenia z którego się logujemy, klikamy w link i na stronie dajemy ptaszek że nie jestem robotem i ok.
Po tym kroku znowu odpalamy aplikacje, logujemy się przez facebooka, pojawi się nam okno do wpisania PINu który ustawiliśmy podczas rejestracji i już jesteśmy w aplikacji.
Pojawi się nam pierwsze okno z koparką gdzie istnieje tylko wskaźnik ile haszy na sekundę kopiemy, jest to około 30 h/s, wykopanymi coinami oraz jeszcze jedem wskaznik którego nie rozumiem.
Pod tymi wskaźnikami jest niebieski przycisk do rozpoczęcia kopania po kliknięciu w który znienia się na czerwony do zatrzymania kopania.
Na dole aplikacji mamy cztery zakładki takie jak Miner, Kurs waluty, portwel oraz ustawienia gdzie moza zmianą języka nic nie ma, oczywiście polskiego nie ma.
W portwelu mamy swój adres, możliwość przelania komuś kryptowaluty i skaner kodu i kod QR do uproszczenia całej operacji.
Obsługa więc jest prosta nawet dla początkujących.

Ile można zarobić na Electroneum?

Obecny kurs to 1 Electro za około 0.024 USD czyli gdzieś około 7 groszy.
Minimum do wypłaty jest 10 electro a ja zarobiłem w 4 godziny kopania około 3,5 electro gdzie to już jest ponad 20 groszy.
Oczywiście można kopać na wielu urządzeniach na jednym koncie ale każde podpięcie nowego urządzenia wymaga instalacji aplikacji, logowania przez facebooka, potwierdzenie nowego urządzenia w emailu klikając w link jak już tłumaczyłem powyżej, cofnięcie się do strony logowania w aplikacji, logowanie się znowu, podanie PINu i już można kopać.
Ja mam wsumie dwa telefony i tablet potpięty i zobaczymy jak będzie po 24 godzinach, 7 dmiach i po miesiącu.
Jak się będzie opłacało to super a jak nie to wywale.
Jak wam się podobało to upvote i opsa.
Pozdrawiam.

Sort:  

Mam to też na początku wypłacało po 10 szt. wypłaciło mi 40 szt. teraz mam na tel. ponad 100 szt. i nic nie wypłaca, zobaczymy jak dalej to będzie.

Ja jak to u siebie obliczyłem biorąc pod uwagę kurs 1 etn do dolara i dolar do złotówki to wyszło mi że będe miał w miesiącu około 58 zł a rocznie gdzieś ponad 730 zł czyli mniej niż moja mieszęczna renta socjalna.

O ile będzie wypłacało na portfel, bo jak do tej pory to lipa

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63407.49
ETH 2645.11
USDT 1.00
SBD 2.81