Kocham winyle - 3 za 2 promocja w biedronce .steemCreated with Sketch.

in #pl-artykuly6 years ago

Kultowe winyle dostępne w Biedronce

Płyty winylowe oferowane w Biedronce cieszą się niesłabnącą popularnością. W okresie przedświątecznym warto wybrać się do sklepów sieci ponownie – winyle mogą być dobrym pomysłem na prezent. W najnowszej ofercie znalazły się m.in. nagrania U2, Stinga czy QUEEN. 

Płyty z muzyką stanowią ważny element oferty kulturalnej, uzupełniając stały asortyment sieci Biedronka. Zyskującą na popularności modę na vintage widać wyraźnie zarówno w krajach Europy Zachodniej, jak i na rynku polskim. Dlatego sieć Biedronka już kilkakrotnie w ciągu ostatnich miesięcy wprowadziła do swych sklepów asortyment płyt winylowych i gier. Ze względu na rosnącą liczbę fanów tych produktów, warto wcześniej zapoznać się z dostępnymi propozycjami i wybrać idealny prezent świąteczny dla bliskich.

Wśród dostępnych tytułów płyt znajdą się propozycje dla fanów różnych gatunków muzycznych. Tym razem Biedronka proponuje melomanom między innymi „Post” Björk, „Legend” Boba Marleya, a także nagrania Public Enemy, Queen czy Amy Winehouse. Fani U2 znajdą w Biedronce album „How to Dismantle an Atomic Bomb”, a osoby chcące spędzić zimowy wieczór w towarzystwie muzyki Stinga mogą zaopatrzyć się w „The last ship LP”. Wszystkie płyty będą dostępne w cenie 49,99 zł/szt., od 18 do 31 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów. 


Ps. Jest to fragment notki prasowej. Jako ogromny fan winyli nie mogłem o tym nie napisać ... Średnia cena tych pozycji w normalnych sklepach to 75 zł razy 3 = 225zł korzystając z tej promocji kupimy 3 płyty za niecałe 100zł . Czas trwanie promocji 6-8 grudnia


Sort:  

Uwielbiam muzykę z winylowych płyt, moje dzieci jej nie znoszą mówią, że jestem stary pryk, a sami nie wiedzą co tracą. Pozdrawiam

U mnie odwrotnie. Mój powrót do słuchania muzyki na winylach zawdzięczam mojej córce ...

Wyłączaj monetyzację jak nie twój tekst

A jak się to robi ...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62094.36
ETH 2436.39
USDT 1.00
SBD 2.50